درانتظار اتفاقات خوب

به رسم محبت به نام خدا..

درانتظار اتفاقات خوب

به رسم محبت به نام خدا..

درانتظار اتفاقات خوب

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام
اتفاق در لغت به معنای حادثه وپیشامد است
و اتفاق خوب همان پیشامدی است که حالمان راخوب می کند

آدمی که منتظر است
هیچ نشانه خاصی ندارد!
فقط
باهرصدایی برمیگردد


"یک نفر
کاش همین لحظه
همین جا فی الفور
برسداز ره و
حال دل من خوب شود.."

امضا:منتظراتفاقات خوب!


در منوی بلاگ ببینید "یک صفحه نور"‌

بایگانی

جبر جغرافیایی، جبر تاریخی، جبر اجتماعی

يكشنبه, ۱۱ فروردين ۱۳۹۸، ۰۷:۵۷ ب.ظ

به نام خدا

- چرا من اینقدر دیر به دنیا اومدم که اینجا زندگی نکنم؟!
مامان: مگه من اینا رو دیدم؟ یا اینجا زندگی کردم؟!
- خب حداقل یه گوشی چشمی دیدی. یه جایی شبیهش بودی.
مامان: الان هم کلی خونه‌های آنچنانی هست! مگه ما می‌بینیم؟!

عکس ۱ ، عکس ۲ ، عکس ۳

۹۸/۰۱/۱۱
منتظر اتفاقات خوب (حورا)

نظرات  (۱۰)

چندتا عکس از خونه‌های قشنگ دارم، اینجوری بزرگ نیستن ولی باصفان، آدم‌نگاشون میکنه عشق میکنه بخدا :)
پاسخ:
مهم‌ترین ملاک هم همین باصفا بودنشون هست که آدم دلش نمیاد بیاد بیرون:-)
۱۱ فروردين ۹۸ ، ۲۰:۴۷ ♕αяαмεsн♕ ...
بعله 🙂
پاسخ:
:-)
یک حسرت مشترک و همیشگی....
پاسخ:
کاش این حسرت تا ابد نشینه ته دلمون
با احساسات من بازی نکن حوری:|
پاسخ:
با احساسات خودم بازی شده نسرین:-(
می‌بینم که رفتین تبریز گردی
پاسخ:
چه کنیم دیگه! دستمون از سفر کوتاهه! بابا میگه از اون سر ایران اومدن اینا رو ببینند، ما هم بغل گوشمونه و نریم؟!
حال و هوا و صفایی که قدیما بود الان پیدا نمیشه
حتی اگه مثل اون خونه ها هم ساخته بشن دیگه مثل قبل نمیشه به نظرم 
پاسخ:
چون دیگه اون آدم‌ها نیستن
از این سوالا از خودم داشتم و دارم
از پدر و مادر هم دارم :/
سال نو مبارک :)
پاسخ:
و چرا واقعا؟!
سال خوبی داشته باشین:-)
حس می کنم خواسته هام تو اون موقع بوده
پاسخ:
چاره‌ای نداریم جز این که موقعیت رو با خواسته‌هامون تطبیق بدیم یا خواسته‌هامون رو با موقعیت.
نیمه شب در پاریس رو دیدی؟ یاد اون افتادم:)
پاسخ:
نه ندیدم:-)
خلاصه که سر تیتر منو یاد اهنگ اهنگ جبر جغرافیای نامجو انداخت
پاسخ:
:-)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی