درانتظار اتفاقات خوب

به رسم محبت به نام خدا..

درانتظار اتفاقات خوب

به رسم محبت به نام خدا..

درانتظار اتفاقات خوب

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام
اتفاق در لغت به معنای حادثه وپیشامد است
و اتفاق خوب همان پیشامدی است که حالمان راخوب می کند

آدمی که منتظر است
هیچ نشانه خاصی ندارد!
فقط
باهرصدایی برمیگردد


"یک نفر
کاش همین لحظه
همین جا فی الفور
برسداز ره و
حال دل من خوب شود.."

امضا:منتظراتفاقات خوب!


در منوی بلاگ ببینید "یک صفحه نور"‌

بایگانی

نیمه منطقی

چهارشنبه, ۱۴ فروردين ۱۳۹۸، ۰۱:۰۵ ب.ظ

به نام خدا

حضار در حال آه و ناله و پاک کردن اشک چشم و قورت دادن بغض و گله از بی‌معرفتی دختر مردم!
 
من: پس چه فیلمی از کدوم تواناییش واسه برنامه فرستاده که انتخابش کردند؟!



+ فیلم اجرا

۹۸/۰۱/۱۴
منتظر اتفاقات خوب (حورا)

نظرات  (۱۲)

همین نوشتن آه و ناله و بغض و گله موجب جذب اتفاقات بد می شه

انتظار اتفاقات خوب این طوری نیست :)

پاسخ:
قانون جذب:|
خب به حضار میگم نکنن این کارهارو
۱۴ فروردين ۹۸ ، ۱۴:۴۰ فرشته ی روی زمین
این اجرا عاااااالی بود : )
وقتی داشت آواز میخوند ، دیگه از شدت گریه نمی تونستم تصویرشو واضح ببینم  : )))))))
پاسخ:
:-))))
به معنی واقعی کلمه با احساسات مردم بازی کرد
من خیلی حرفهای رویا نونهالی رو قبول دارم. این کار کاملا حقه‌ست!
پاسخ:
آره انصافا برای اینکه بتونی بگی فلانی بازیگر خوبیه باید بدونی داره بازی میکنه! 
این متن کپی شده از گروهی در تلگرام

در برنامه عصر جدید و در یک اجرای ۵ دقیقه ای این جوان، میلیونها انسان را سرِکار گذاشت.
بسیاری از حضار و مخاطبان برای داستان غم انگیز زندگی او گریستند؛ حتی داورانی که خودشان بازیگرند

🔹این همان ذاتِ رسانه است.
رسانه با قدرتی به نام هنر، به راحتی میتواند حقیقت را وارونه جلوه دهد، مخاطب را بگریاند یا به خنده وادارد.

🔸در عصر جدید، در دنیای ارتباطات، سالهاست که ما مسحور و تحت کنترل رسانه ها هستیم.
نگاهی بیاندازید به اطلاعاتی که روزانه از رسانه ها دریافت میکنید و نیم نگاهی به روحیات خودتان و روش زندگی تان...
شباهت ها را می بینید؟

پاسخ:
البته که همین طوره
گفت: اومدم اینجا بس نشستم تا راهم دادن به مسابقه.!
پاسخ:
عه! من نشنیدم اونو
وگرنه قاطی حضار میشدمD:
نمیدونم چرا یه حسی از اولش بهم میگفت سرکاریه!
پاسخ:
اون وسط خوندنش که یهو صداش عوض شد و همه دست زدند. من فکر کردم این همون هنر و استعدادی هست که داره و تونسته با گفتار درمانی بهش برسه:-)))))) تا اینکه شروع کرد به حرف زدن:/
من نمی بینم:|
پاسخ:
باشهD:
من معمولا شیطان فریب دهنده و سوق دهنده خانواده به سمت برنامه‌ای خاص از تلویزیون هستم که خودم کم کم دیگه نگاش نمیکنم:-))) مخصوصا توی حوزه سریالD: حالا فعلا اینو خودم هم نگاه میکنم. باور کن بهتر از شبکه خبر و هرگونه برنامه خبری دیگه هست که معمولا تلویزیون ما روی اون شبکه‌ها و برنامه‌ها هست-_-
وای عالی بود الان دیدم
وقتی داشت اینکاری میکرد،گفتم این پسرا یه منتی میزارن سر این دذس خوندن و سربازی رفتن و کار پیدا کردنشون برا دختر و خانوادش که این شرط گذاشتن،انگار که به ضرر پسره شده،علنا باعث رشدت شدن بعد همشپن پرمنت یاد میکنن حتی اگه نه هم بشنون در حقشون لطف شده والا
ولی با این که اصلا تحت تاثیر قرار نگرفتم و حتی بنظرم لوس بود باورش کردم و وقتی فهمیدم رکبه حال کردم واقعا آفرین داشت
پاسخ:
ولی اگه این اتفاق واقعی بود منم شرط دختر رو عادلانه نمی‌دونستم! خب یا این پسر رو قبول داشت یا نداشت دیگه! شرط حضور در ماه عسل چی بود دیگه؟!
حضور در ماه عسل که بیخوده

دارم کارو سربازیو میگم
پاسخ:
آهان آره اونا هیچی. من بعدش رو میگم که میگه دختره گفته باید توی برنامه حتما نشونت بدن:|
قبول دارم فریبم داد و بدجور غافلگیر شدم :)
اما رای خانم نونهالی منصفانه و منطقی بود.
پاسخ:
اون رای هم به خاطر همین فریب بود:-)
من عصر جدید نمی‌بینم ولی این پستت باعث شد برم کلی اجرا از آپارات ببینم! :|
خیلی خوب اجرا کرد به نظرم، من داشتم فکر میکردم من اگه جاش بودم دیگه اصلا دختره رو نمی‌خواستم :))))

+ اولین‌بار دیشب عصر جدید رو دیدم، نونهالی چی میگه این وسط اخه؟:))
پاسخ:
تبلیغات خود را به ما بسپاریدD:
منم به این فکر کردم:/
من با عظیمی‌نژاد مشکل دارم:-))) هر چی من میگم خوبه! میگه نه خوب نبود!
من از نونهالی و رای‌هاش خوشم نیومد دیشب!
امشب هم میذاره؟
پاسخ:
نه مثل اینکه امشب برنامه پخش نمیشه!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی