درانتظار اتفاقات خوب

به رسم محبت به نام خدا..

درانتظار اتفاقات خوب

به رسم محبت به نام خدا..

درانتظار اتفاقات خوب

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام
اتفاق در لغت به معنای حادثه وپیشامد است
و اتفاق خوب همان پیشامدی است که حالمان راخوب می کند

آدمی که منتظر است
هیچ نشانه خاصی ندارد!
فقط
باهرصدایی برمیگردد


"یک نفر
کاش همین لحظه
همین جا فی الفور
برسداز ره و
حال دل من خوب شود.."

امضا:منتظراتفاقات خوب!


در منوی بلاگ ببینید "یک صفحه نور"‌

بایگانی

لقمان طور

پنجشنبه, ۲۲ فروردين ۱۳۹۸، ۱۱:۴۷ ب.ظ

به نام خدا

فرض کنید شما هیچ وقت رنگ مورد علاقه‌تان را نمی‌دیدید، پس شما هرگز متوجه نمی‌شدید که این رنگ را دوست دارید. اگر کتاب موردعلاقه‌تان را نمی‌خواندید، هرگز نمی‌توانستید بگویید فلان کتاب بهترین کتابی است که خوانده‌اید. به همین ترتیب اگر تا به حال کسی کنار گوشتان با صدای قرچ و قرچ خیار نخورده باشد، نمی‌توانید ادعا کنید از این حرکت خوشتان نمی‌آید و ... .
پس می‌توانیم ادعا کنیم همه ما لااقل یک تشکر خشک و خالی به همه آنهایی که رفتارهای ناخوشایند، عادات بد و برخوردهای ناپسند را به ما نشان دادند، مدیونیم. چرا که اگر آنها نبودند، ما متوجه نمی‌شدیم که ظهور و بروز چنین رفتارها و برخوردهایی تا چه میزان می‌تواند زشت و زننده باشد و سعی کردیم از چنین رفتارهایی دوری کنیم و خود را گرفتار آن عادات نکنیم.
سپاسگزاریم!

۹۸/۰۱/۲۲
منتظر اتفاقات خوب (حورا)

نظرات  (۱۶)

صدای قرچ‌قرچ یه صدای ناخواسته و جذابه. میشه از این تشکر نکنیم؟
پاسخ:
:-))) خب یه سری عادت‌های خوب و بد بستگی به سلیقه آدم‌ها داره.
از هر کی دوست داری تشکر کن:-)
با عرض سلام و ادب  و تشکر ویژه خدمت کسانی که به من اموختن چقثر هورت کشیدن چایی،غذا بد و زننده است 
خواهشمند است دیگر نکنین این کارو-_-
پاسخ:
:-)))
وقتی تنهایید بکنید این کار رو! ولی نه دیگه جلوی جمع!
من هم از این آدم ها سپاسگذارم. :)
پاسخ:
:-)
من مشکلی با صدای خیار ندارم :)
اما صدایی هست که گاهی در اثر سایش دو جسم ایجاد میشه
که تمام تنم مور مور میشه با این صدا. 
منم به نوبه خودم سپاسگزارم :) 
پاسخ:
وای منم وقتی یکی قاشق رو میکشه ته قابلمه آلومینیومی روانم بهم می‌ریزه:/
فکر کنم مثال خیاری که بی منظور هم زدم، ذهن همه رو به سمت اینجور عادت‌ها کشونده. ولی من بیشتر منظورم یک سری اخلاقیات پایه و مهم بودD:
آقا ملچ ملوچ رو هم در نظر بگیر 
مخصوصا وقتی غذا می خوره
مخصوص تر، وقتی سوهان زیر دندونشه و میشکونه :|

میگن از هر چی بدت بیاد، سرت میاد
شوهری گیرمون نیاد اینجوری بخوره مثلا :|
پاسخ:
مامان منم میگه همشون سرت میاد:-))))
پس بدبخت شدیم رفت 😐
پاسخ:
D:
ان‌شاالله خوشبخت بشی:-)
در طول تاریخ زندگیم صدایی روی مخ‌تر از صدای کشیده شدن ناخن روی کاشی نشنیدم، خیلی وقت‌ها هم توسط خودم بوده، حالا از خودم یا کاشی یا ناخن تشکر کنم؟:))

+ همیشه همینطوره تا چیز بدی نباشه خوبی هم نیست، ولی اگه از کسی بخاطر رفتار بدش تشکر کنیم پررو میشه از فردا همش در حال لقمان بازیه :))
پاسخ:
:-))))
نه جدی میگم. مثلا تصور کن یه کسی رو می‌بینی که داره به پدر و مادرش بی‌احترامی می‌کنه! وقتی تو زشت بودن این کار رو از نزدیک می‌بینی بیشتر از قبل تلاش میکنی این کار رو نکنی. شبیه اون آدم نشی و اون طور که تو اون شخص رو دیدی، دیده نشی!
اره به خب به تکرر چنین اتفاقاتی افتاده ولی نه اینجوری که برم ازش تشکر کنم" مرسی که بی احترامی کردی من یاد گرفتم که بی‌احترامی نکنم!" ، به جای می‌تونیم یه چک بخوابونیم زیر گوشش و بگیم "البته مرسی که درس هم بهم دادی" :دی
پاسخ:
:-))))
حالا جدی جدی نگفتم که برید تو روشون ازشون تشکر کنید
عه شوخی بود؟ دوربین مخفیه؟ :))
پاسخ:
نکنه فکر کردی چالش تشکر از بی ادبانه؟! :-))))

تفکر جالبی بود دوستش داشتم و خب درست میگی باید ازشون تشکر کرد
پاسخ:
بله:-)
اره :دی
پاسخ:
:-))) پس مدارک تشکرتون رو در وبلاگ منتشر کنید
یه عده معتقد اند که بدی وجود نداره ، و موضوع در اثر فقر خوبی ، حالتی بوجود میاد که میگیم بد !!!

مثلا تاریکی وجود نداره در اثر فقدان نور ، تاریکی بوجود میاد 

فکر کنم مثال دما واضح تر باشه و ...

خیلی فلسفی طور شد خودمم قاطی کردم چی گفتم:-))
پاسخ:
خب ما هم میخوایم یاد بگیریم که بروز فقدان اون خوبی در ما نباشه!
آخه خودم یه بار تو کتابخونه چایی میخوردم هرچه سعی میکردم صدا درنیاد باز صدای قورت قورتم بیشتر و بیشتر میشد :(
پاسخ:
حالا چرا همه به صداها گیر دادین!؟ من فقط یه مثال زدم. ولی منظورم در واقع اخلاق‌های پایه و مهم بود!
حورا را گفتند ادب از که آموختی😃
پاسخ:
:-))
ازشون تشکر کنیم که یادمون آوردند چقدر رفتارشون بده :دی
پاسخ:
که یاد بگیریم تکرارشون نکنیم:-)
سلام
تا حالا از این زاویه به این موضوع نگاه نکرده بودم :))
سپاسگزاریم !
پاسخ:
سلام
وقتی خوب بینی خونمون میره بالا:/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی