درانتظار اتفاقات خوب

به رسم محبت به نام خدا..

درانتظار اتفاقات خوب

به رسم محبت به نام خدا..

درانتظار اتفاقات خوب

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام
اتفاق در لغت به معنای حادثه وپیشامد است
و اتفاق خوب همان پیشامدی است که حالمان راخوب می کند

آدمی که منتظر است
هیچ نشانه خاصی ندارد!
فقط
باهرصدایی برمیگردد


"یک نفر
کاش همین لحظه
همین جا فی الفور
برسداز ره و
حال دل من خوب شود.."

امضا:منتظراتفاقات خوب!


در منوی بلاگ ببینید "یک صفحه نور"‌

بایگانی

حاج آقای ساختمان ریاست

پنجشنبه, ۹ خرداد ۱۳۹۸، ۱۲:۲۶ ق.ظ

به نام خدا


اواخر سال تحصیلی قبل که ماه رمضان شروع شد، بوفه دانشکده را مثل بقیه بوفه‌ها تعطیل کردند.
نمازخانه‌مان داخل بوفه است.این اواخر که برای نماز می‌رفتیم، از سکوت و تاریکی بوفه دلمان می‌گرفت!
به پیشنهاد زینب تصمیم گرفتیم برای نماز برویم نمازخانه ساختمان ریاست که همان بغل بود. آنجا نماز جماعت برگزار می‌شد ولی ما جماعت نمی‌خواندیم. تا ما برویم وضو بگیریم، نماز ظهر خوانده می‌شد و ماهم می‌رفتیم یک گوشه برای خودمان فرادی می‌خواندیم. بین نماز ظهر و عصر حاج آقا موعظه می‌کرد و با توجه به اینکه ما باید خودمان را به کلاس ساعت دو می‌رساندیم، قبل از آنکه ایشان نماز عصر را شروع کنند، محل را ترک می‌کردیم. درواقع صرفا جهت حضور نیافتن در محیط غم‌بار بوفه به نمازخانه ساختمان ریاست می‌رفتیم.
یک روز که حاج‌آقا نماز ظهر را تمام کرد و موعظه را شروع کرد، یکی از آقایان به ظاهر دانشجو خطاب به حاج‌آقا گفت که اگر امکان دارد موعظه را نگه‌دارند برای بعد از نماز عصر، چرا که دانشجویان ساعت ۲ کلاس دارند. و باید به کلاسشان برسند. و حاج آقا فرمودند: خب دانشجویان قدری زودتر بیایند!!!
ما هم این طرف پرده خیره به گوشه نمازخانه سکوت کردیم!
آخر قدری زودتر بیایند کجا؟ برای چه؟ مثلا زودتر از اذان بیایند که نماز ظهر را بخوانند، بعد حاج آقا موعظه کنند، اذان ظهر را بگویند و بعد نماز عصر بخوانند؟!
یک روز دیگر هم که عجله ای برای رفتن نداشتیم و نشسته بودیم پای صحبت های حاج آقا، فرمودند: خانم‌ها توجه کنند که رفتن خانم، نزد دندانپزشک مرد اشکال شرعی دارد! چون آقای دندانپزشک نامحرم داخل دهان زن را می‌بیند! در واقع چون اعضای درونی زن را می‌بیند، این قضیه اشکال شرعی دارد!
ما نیز این بار زل زدیم به گوشه دیگر نمازخانه و سکوت کردیم!
حالا جدای از اینکه، از بچگی توی گوشمان خواندند، دکتر محرم است و این صحبت ها! داخلی تر از دندان و زبان هم وجود دارد. مثلا آقای دکتری که دل و روده‌ی زن نامحرم را بیرون می‌ریزد و عمل می‌کند حکمش چیست؟! جراح قلب؟! اصلا مغز چی؟ مغز هم جزو اعضای داخلی محسوب می‌شود؟! 

۹۸/۰۳/۰۹
منتظر اتفاقات خوب (حورا)

نظرات  (۲۰)

کمر اسلام رگ به رگ شد حاج آقا🙄
من ترجیح میدم به فتوای خودم عمل کنم اغلب. 
تا عقلم رو بدم دست اینا😊
پاسخ:
فتوا باید با عقل جور دربیاد به هر حال
همین دو جمله نقل  شده نشون میده حاج اقا پشت حرف هایی که میزنه هیچ تفکر و تعقلی نداره و اشکال از  خودمونه که باز هم با نشستن پای منبر همچین آدمی بهش فرصت انتشار دادن این اراجیف و میدیم :(
پاسخ:
اگه کسی اعتراض بکنه دیگه کسی بدون مطالعه حرفی نمی‌زنه
حاج آقا خودشم همیشه همسر و خواهر و مادر و دخترشو وقتی مریضن می‌بره پیش پزشک زن؟
پاسخ:
نمیدونم:/
آخه مسئله اینه که پزشک رو مطرح نکرد فقط دندون‌پزشک رو گفت:|
دیگه توی دهن رو نشنیده بودم خدایی، این جزء جدیدها بود:||
پاسخ:
یعنی هر طوری بررسی کردم، قانع نشدم:/
دکتر دندانپزشک من زنه!! الان اون اعضای داخلی منو ببینه حرومه؟ 
پاسخ:
نمیدونم برعکسش هم صدق میکنه یا نهD:
عجبا! خو آدم همینجوری هم که با نامحرم حرف بزنه تو دهنش پیدا میشه. وقتی میگیم آآآااا.... وقتی میخندیم وقتی خمیازه میکشیم یا داد میزنیم هم تو دهن آدم پیدا میشه.
 یعنی حرف هم نمیشه زد جلو مرد نامحرم؟ چه چیزا! از بیخ و بن غلط گفته.
پاسخ:
ایشون نظرشون بر این بود:/
حلق خیلی تحریک آمیزه آخه یا همین زبان یک جوری نرم حرکت می کنه که خب آدم یک جوری میشه!
تو غذا دانشگاهتون کافور نمی ریزن بعد ماه رمضون بدین حاج اقا هم بخوره؟
من اگه باشم محیط غم باره بوفه رو تحمل می کنم اما از 20 متری همچین حاج آقایی رد نمی شم که مبادا فکر کنه حرفاش شنیدار داره
پاسخ:
:-)))) یا شاید دندون پوسیده!

نمیدونم! من غذای سلف رو نمی‌خورم!
کار درست همینه! حداقل یه جوری آدم اعتراضش رو نشون بده!
۰۹ خرداد ۹۸ ، ۱۶:۲۲ دچارِ فیش‌نگار
مرد چی؟ میتونه دهنش رو به دندانپزشک زن نشون بده؟
پاسخ:
برعکسش رو نگفتند چجوری میشه:/
۰۹ خرداد ۹۸ ، ۱۶:۳۹ دچارِ فیش‌نگار
چرا نپرسیدین خب؟
الان واسه من شبهه شد :|
پاسخ:
واسه من شبهه نبود خب:|
این حرف هم مال یک سال پیشه! فکر نکنم بتونم براتون پیگیری کنم:/
۰۹ خرداد ۹۸ ، ۱۶:۴۶ فرشته ی روی زمین
یعنی هررر دلیل دیگه ای می اوورد از این دلیل قانع کننده تر بود :/
پاسخ:
من حس میکنم همه اون لحظه هنگ کردند که کسی چیزی نگفته! یا مثلا فکر کردند شاید گوش‌هاشون اشتباهی شنیده!
۰۹ خرداد ۹۸ ، ۱۷:۰۱ دچارِ فیش‌نگار
گوش تو اشتباهی نشنیده یه وقت؟
پاسخ:
نه شاهد دارم!
شکرخدا دندون های من یکی از سالم ترین و دوست داشتنی ترین اعضا و جوراحم بنظر خودمه، چند وقت پیش برا یک آقای دندانپزشکی سر یه مسئله ای کمک کردم، گفت بیا دندونات رو اگه نیاز به معالجه داشت انجامش بدم، دیگه وقت نداشتم وقت اداری برم درمانگاه و بعدش هم مطب، همونجا پیش بقیه دهنمو باز کردم یه نگاه انداخت :)) 
مرتکب گناهی عظیم شدم برطبق فرمایش حاج آقا.
پاسخ:
ولی قدرشون رو بدون. هم دندونات و هم اون آقای دندونپزشکی که بدون حق ویزیت معاینه‌ت کرد! قیمت‌های دندون پزشکی هم ترسناکه:|

۱۰ خرداد ۹۸ ، ۰۰:۰۰ 🍁 غزاله زند
من میتونم با این قیافه به حالِ این نوع افرادِ به ظاهر عالم افسوس بخورم :| 
پاسخ:
سعی کنیم دانشمون رو ببریم بالا:-)
طبق فرمایش حج اقا من جام ته جهنمه بخاطر این گناه:))
پاسخ:
:-)))
حالا نمیدونستی که توبه کنD:
اعضای داخلیم سر به کوه و بیابون گذاشتن :/ 
پاسخ:
بگین پیش نامحرم نرن:/
۱۰ خرداد ۹۸ ، ۱۲:۴۵ رحیم فلاحتی
اندکی صبر سحر نزدیک است !

چند روز دیگه تحمل کنید تموم می شه :))
پاسخ:
منتظر سحر هستیم، همیشه:-)
این داستان برای سال قبل هست. و فکر کنم حاج آقا هم عوض شده باشه امسال!
یه مشت میزدی تو دهنش !
همیشه هرکی بیشتر زن و مرد زن و مرد میکنه و اصرار داره این دوتا رو از هم جدا کنه از همه بیشتر مورد داره
بیسواد چندش
پاسخ:
چه خشن:/
دانشگاه تبریز است دیگر :/
پاسخ:
بلهD:

واااااااااااااااااااای از خنده و یا حرص نمردین خیلی خوبه :))
پاسخ:
:-)))) جون‌سخت شدیم دیگهD:

من نمی‌دانم حرف ایشان درست بوده یا خیر؛ اما خدا را شاکرم که بعد از ده سال دانشجوی رشته‌ی فقه بودن، این قدر از فقه فهمیده‌ام که فتوا دادن در آن کار هر بی‌سوادی نیست و جور در نیامدن حکم شرعی با عقل آلوده به هزار ایراد ما دلیل نادرستی‌اش نیست... فعلا از تفصیل می‌گذرم.

اما این را می‌دانم که خنده‌دار و قابل تمسخر بودن حرف، نشانه‌ی بطلانش نیست و البته سابقه‌ی دراز دارد. فرمود یا حسرة علی العباد، ما یأتیهم من رسول الا کانوا به یستهزءون.

کمی محتاط‌تر سخن بگویید بد نیست.

یا حق

پاسخ:
منم با جمله آخرتون که باید محتاط‌تر سخن بگوییم موافقم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی