درانتظار اتفاقات خوب

به رسم محبت به نام خدا..

درانتظار اتفاقات خوب

به رسم محبت به نام خدا..

درانتظار اتفاقات خوب

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام
اتفاق در لغت به معنای حادثه وپیشامد است
و اتفاق خوب همان پیشامدی است که حالمان راخوب می کند

آدمی که منتظر است
هیچ نشانه خاصی ندارد!
فقط
باهرصدایی برمیگردد


"یک نفر
کاش همین لحظه
همین جا فی الفور
برسداز ره و
حال دل من خوب شود.."

امضا:منتظراتفاقات خوب!


در منوی بلاگ ببینید "یک صفحه نور"‌

بایگانی

از این شب‌های امتحان

سه شنبه, ۲۴ دی ۱۳۹۸، ۱۱:۲۰ ب.ظ

به نام خدا

 

چراغ اشپزخانه رو روشن کردم و جزوه و دفتر چرک‌نویس‌هام رو آوردم اینجا. بابا می‌گه: "نمی‌گذارم تو هم درس بخونی؟!نه؟!" می‌گم: "مگه با من چی‌کار دارین؟!" می‌گه: "خب می‌بینم وقتی دارم اخبار گوش می‌کنم تو هم حواست این وره! می‌بینم تو هم گوش می‌کنی! " می‌خندم و هیچی نمی‌گم. بابا می‌گه: "شب به خیر" 

بابا رفته خوابیده. جزوه پرپر شده‌م رو گذاشتم جلوم و ماهی می‌گه: "فردا تموم شه فقط!" و من هنوز سر در نیاوردم از خودمون وقتی می‌گیم: این دو ساعت زود بگذره! امروز تموم شه! این هفته تموم شه! این ماه زودتر بگذره!

پس زندگی چی میشه اگه قراره زمان فقط بگذره و بگذره و تموم شه!؟

۹۸/۱۰/۲۴
منتظر اتفاقات خوب (حورا)

نظرات  (۱۶)

متاسفانه من فقط دارم میگذرونم همین روزها و ساعت ها رو. که فقط بگذره شده ورد زبونم.

واقعا هم نمی دونم میگذره یا نه. خوب میگذره یا نه.

پاسخ:
منم خیلی می‌گم. ولی بگذره که چی؟! مگه زندگی‌جز همین لحظه‌هایی نیست که می‌گیم بگذره و تموم شه!؟

آره واقعا، انقدر که زندگیمون رو تقسیم میکنیم به هدف های کوچیک و بزرگ و هی آرزو میکنیم هرچه زودتر هم بهش برسیم؛ که از اصل ماجرا غافل میشیم.

امیدوارم امتحانت خیلی خوب باشه :)

من امروز آخرین امتحان دوره ی کارشناسیم رو دادم، و راستش از این که آخرین امتحان بود دلم بسی گرفته:)

پاسخ:
فکر کنم تنها دوره‌ای از زندگیم رو که هیچ وقت آرزو نکردم کاش زودتر تموم شه و به آخر برسه دوره کارشناسی باشه.
۲۵ دی ۹۸ ، ۰۰:۵۵ بهارنارنج :)

چرا؟مگه ما چیز زیادی میخواستیم از زندگی؟

پاسخ:
چی چرا بهارنارنج؟! 
ما از زندگی چیز زیادی هم نخواسته باشیم، فکر کنم زندگی از ما چیز‌های زیادی می‌خواد!
۲۵ دی ۹۸ ، ۰۰:۵۶ بهارنارنج :)

شایدم مشکل دقیقا همینه که چیز زیادی ازش نخواستیم

پاسخ:
شاید

من تو وضعی گرفتارم که نمیدونم دعا کنم بگذره یا دعا کنم کِش پیدا کنه اینروزا و لابه‌لای همین سردرگمی ها زندگی میگذره. من اون زمان ایده آل رو تجربه اش کردم که نه فکر زود گذروندنشیم نه فکر فریز کردنش اونروزا بهترین روزای زندگی ان، فکر میکنم معمولی میگذرونیم ولی وقتی دو ساعت بعد بهش نگاه میکنم میبینیم عجب لحظاتی بوده.

پاسخ:
به خواست ما باشه یا نباشه می‌گذره به هر حال. ولی چی ازش می‌مونه؟ یا ما چی ازش نگه می‌داریم؟!
۲۵ دی ۹۸ ، ۱۴:۱۴ دچارِ فیش‌نگار

الکی مثلا میخواد بگه من درسم خوبه

پاسخ:
درست فهمیدین:|

غافل از اینکه این لحظات زندگی ماست که داره می‌ره. 

پاسخ:
آره قدرشون رو بدونیم
۲۵ دی ۹۸ ، ۱۷:۲۸ دچارِ فیش‌نگار

اخلاقتم خوب باشه

مثل درست :))

پاسخ:
سعی می‌کنم
۲۵ دی ۹۸ ، ۱۸:۳۱ دچارِ فیش‌نگار

احسنت به این پاسوخ :)

پاسخ:
خواهش می‌کنم
۲۵ دی ۹۸ ، ۲۲:۵۲ chefft.blog.ir 💞💕

این نیز بگذرد...

میگن گذشت زمان همه چیو حل میکنه ولی به نظر من اینطور نیست

پاسخ:
آره همیشه گفتیم بگذره
۲۶ دی ۹۸ ، ۱۵:۴۲ هانی هستم

تناقض! اینم یکی دیگه از تناقضات ما. افسوس گذشتن روزایی رو میخوریم که میگم بگذره بگذره...

پاسخ:
آدم‌های عجیبی هستیم. میگیم کاش دیروز فلان و فلان می‌کردیم، در حالی که داریم همین روزهامون رو هم از دست می‌دیم

واقعا این فردا کی تموم میشه؟

پاسخ:
فردا که تموم نمیشه، مگه این که قیامت بشه! ولی امروزها دارند تموم میشن!
۲۷ دی ۹۸ ، ۲۱:۱۵ محمود بنائی

البته که چند سال دیگه میگی کاش تموم نشده بود :)  هرچند که این هفته هم تموم شد! 

پاسخ:
این هفته تموم شد. این ماه هم داره تموم میشه. این سال هم تموم میشه:-)
من الان هم گاهی میگم کاش تموم نشه!
۲۷ دی ۹۸ ، ۲۱:۳۹ محمود بنائی

:))) به این زودی؟ 

پاسخ:
آره خب. مخصوصا این سال آخری پشت بند هر خاطره‌مون یه عزا هم می‌گیریم که وای داره تموم میشه این روزهامون:-(
۲۹ دی ۹۸ ، ۱۱:۰۴ بانوچـه ⠀

کاش از تک‌تک این لحظه‌هامون استفاده کنیم. حتی تکراری‌ترین لحظه‌ها و معمولی‌ترینشون هم قشنگن.

پاسخ:
ما داریم سعی می‌کنیم، روزگار هم داره خلاف جهت ما سعی میکنه:/ ببینیم کی برنده میشه:-)
۳۰ دی ۹۸ ، ۰۹:۰۹ بانوچـه ⠀

روزگار رو بیخیال. تولدت مبارک. ^_^

پاسخ:
خیلی ممنون ثریاجون*_*

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی