درانتظار اتفاقات خوب

به رسم محبت به نام خدا..

درانتظار اتفاقات خوب

به رسم محبت به نام خدا..

درانتظار اتفاقات خوب

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام
اتفاق در لغت به معنای حادثه وپیشامد است
و اتفاق خوب همان پیشامدی است که حالمان راخوب می کند

آدمی که منتظر است
هیچ نشانه خاصی ندارد!
فقط
باهرصدایی برمیگردد


"یک نفر
کاش همین لحظه
همین جا فی الفور
برسداز ره و
حال دل من خوب شود.."

امضا:منتظراتفاقات خوب!


در منوی بلاگ ببینید "یک صفحه نور"‌

بایگانی

کُنجِ دِنج

جمعه, ۹ اسفند ۱۳۹۸، ۰۳:۵۰ ب.ظ

به نام خدا

در پی پست حریر، یک نقاشی آن‌چنان دقیقی کشیدم که هیچ دوربینی توانایی ثبت چنین جزئیاتی را نداردD:

این چند روز من همین جا، روی همین صندلی، وِلو هستم!

دو روز پیش داشتم به میزان تحرکاتم در چند روز اخیر و در چند روز آینده فکر می‌کردم؛ که یکهو یک تصویر از خودم در حدود یک و نیم ماه بعد در ذهنم نقش بست که توانایی رد شدن از در خانه را ندارد! (به لحاظ افزایش حجم و وزن عرض می‌کنم!) از طرفی هم گفته‌اند بدن‌تان را قوی نگه دارید و این حرف‌ها! با این حال از دیروز شروع کردیم به ورزش در منزل! لذا بعدها بگویید مرحوم به تناسب اندام بیش از مرگ و زندگی اهمیت می‌داد:/

از آن‌جایی که جایی نمی‌روم و اتفاقی خارج از منزل رقم نمی‌زنم و سوتی خنده‌داری را به منصه ظهور نمی‌رسانم، تعریف کردنی‌هایم برای خانواده ته کشیده! و همین روزهاست که رازهای مگویم را با خانواده به اشتراک بگذارم!

این روزها مسئول جمع کردن بحث‌های پیرامون بیماری و ناامیدی در گروه دوستان هستم. و از بس پرت و پلا برایشان گفته‌ام و خاطره تعریف کرده‌ام، پرت و پلاهایم ته کشیده و همین روزهاست که دوستان‌مان من و ماهی را به جرم خاطره بازی بیش از حد و تکرار مکررات از گروه اخراج کنند. لذا اگر موضوع چالش‌برانگیزی برای مطرح کردن در گروه دوستان دارید، استقبال می‌کنم!

چند نکته در مورد عکس:
۱. احتمالا با دیدن عکس گمان می‌کنید که این تصویر از روی یک فضای بزرگ نقاشی شده است! در جواب باید بگویم خیر! اینجا بسی کوچک و جمع و جور در اندازه خود من است. اسمش که رویش است. کُنج! گوشه!

۲. بعضی موارد در عکس رسم شده ولی در واقعیت "آنچه در آینده خواهید دید" است. مثل سه باکسی که روی دیوار است. اما در واقعیت فقط یکیشان روی دیوار نصب شده است. یا عکسی که داخل باکس بالایی قرار دارد، عکس جشن فارغ‌التحصیلی‌مان خواهد بود ان‌شاالله!

منتظر نقاشی‌هایتان هستیم:-)

۹۸/۱۲/۰۹
منتظر اتفاقات خوب (حورا)

نظرات  (۱۲)

۰۹ اسفند ۹۸ ، ۱۸:۰۱ پریسا سادات ..

خخخخخ

نقاشیت بسی زیبا بود:)

پاسخ:
بسی لطف داری:-)

سلام چقدر زیبا! همه دیگه خونه نشین شدن این روزا

پاسخ:
ان‌شاالله هر چه زودتر برطرف بشه

تو اون تابلوهه سوار چیزی شدی در دوران بچگی؟! 

پاسخ:
همون که رو میزه؟ :-))))
توی یکیش سوار مامانم شدم و اون یکی هم سوار بابام:/ اونی که تو بغله منم. اونی که نشسته کنارمون آبجیمهD:
:-)))))) گفتم عکس رو خیلی دقیق کشیدم!
۱۰ اسفند ۹۸ ، ۰۸:۱۴ دچارِ فیش‌نگار

این تیکه ی آنچه در آینده خواهید دید قشنگ بود :))

 

خدا بهتون سوژه بده برای گروههاتون

پاسخ:
نمود واقعیش هم قشنگه:-)
دیشب یکی پیدا کردیم و کلی خندیدیم خداروشکر. 
۱۰ اسفند ۹۸ ، ۱۲:۵۴ פـریـر بانو

جانم به این نقاشی :))

ممنون که شرکت کردی تو چالش 💙

پاسخ:
خواهش می‌کنم. خودم هم لذت بردم از این کار:-)
۱۰ اسفند ۹۸ ، ۱۳:۰۲ פـریـر بانو

زنده باشی. خداروشکر.

راستی اون کاکتوس رو میزت رو هم خیلی دوست دارم. :))

پاسخ:
قربانت:*)
تو خونه نازلی صداش می‌کنیمD:
 فکر کنم داره یه ماهش میشه:-)
۱۰ اسفند ۹۸ ، ۱۴:۱۷ פـریـر بانو

ای جان! نازلی! ^_^

پاسخ:
*_*
۱۱ اسفند ۹۸ ، ۱۰:۵۵ محسن رحمانی

سلام 

 

چه با جزئیات کشیدید.

 

ولی قشنگ کشیدید.

پاسخ:
سلام ممنون از نظر لطف‌تون.

چه رنگی و کوچولو :)

پاسخ:
*_*
۱۱ اسفند ۹۸ ، ۲۳:۴۳ Mohsen Farajollahi シ

حالا خوبه میتونین اینو بکشین. من فقط میتونم فیل بکشم. البته از فاصله خیلی طولانی در حدی که به اندازه یک نقطه باشه!باش جک مسخره ای بود :/ امیدوارم همیشه سلامت باشین :)

پاسخ:
من که میگم همه می‌تونند نقاشی بکشند، قرار نیست که پیکاسو باشند.
ممنون آرزوی سلامتی برای همه:-)
۱۲ اسفند ۹۸ ، ۰۰:۳۰ Mohsen Farajollahi シ

نه نقاشی که کشیدین واقعا عالیه :) سوء تفاهم نشه در این زمینه. من واقعا نقاشی بلد نیستم! فکر کنم از دوران ابتدایی نقاشی نکشیدم :/ تو دوران ابتدایی هم یا معمولا خواهرم نقاشی میکشید به مدرسه میبردم یا چنان با معلممون صمیمی بودم که به همون چند تا خط و نقطه هم قانع میشد. ولی خب همه چیز با تمرینه. شاید یک روزی شروع کردم به نقاشی!

پاسخ:
منم کلی گفتم:-)  در جواب همون جوکی که گفتین.
یعنی می‌گم هر کسی شاید دلش بخواد تصویری خلق کنه:-)

سلام

نقاشی تون خیلی معنا گرا بود...

من چند دقیقه س دارم فکر میکنم این لوبیا چیه به یه صفحه وصل شده فهمیدم کاموا بوده:)

پاسخ:
سلام
:-))))) من فکر می‌کردم موارد دیگه‌ای به نظر مجهول بیان! ولی کاموا رو اصلاا:-)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی