درانتظار اتفاقات خوب

به رسم محبت به نام خدا..

درانتظار اتفاقات خوب

به رسم محبت به نام خدا..

درانتظار اتفاقات خوب

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام
اتفاق در لغت به معنای حادثه وپیشامد است
و اتفاق خوب همان پیشامدی است که حالمان راخوب می کند

آدمی که منتظر است
هیچ نشانه خاصی ندارد!
فقط
باهرصدایی برمیگردد


"یک نفر
کاش همین لحظه
همین جا فی الفور
برسداز ره و
حال دل من خوب شود.."

امضا:منتظراتفاقات خوب!


در منوی بلاگ ببینید "یک صفحه نور"‌

بایگانی

خرمدره

سه شنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۸، ۱۲:۱۵ ق.ظ

به نام خدا


توی قطار بودیم. شب شده بود. من کنار پنجره نشسته بودم. نمی‌دونستیم دقیقا کجاییم؟ و به کدوم شهر رسیدیم؟ قطار همه ایستگاه‌ها توقف نمی‌کنه. فهمیدیم که داریم به یه ایستگاهی نزدیک می‌شیم و با توجه به سرعتی که داشتیم، قرار نبود توقفی باشه. بابا گفت: "از پنجره نگاه کن ببین می‌تونی تابلوی ایستگاه رو بخونی که بدونیم کجاییم؟!" چشم‌هام رو دوختم به بیرون تا بتونم تابلو رو بخونم. ذهنم فقط روی خوندن حروف روی تابلو تمرکز کرده بود. قطار سریع رد شد و تصویری که چشم‌هام ثبت کرد کلمه "خرمدره" بود! گفتم نوشته بود: "خَرمَدره! (kharmadre)" بابا قیافه‌ش متعجب شد و گفت: "تا حالا این اسم رو نشنیدم! کجاست این؟! مطمئنی این بود؟" گفتم: "آره دیگه. نوشته بود :خَر میم دال ر ه." بابا نشسته بود به فکر کردن که چرا تا حالا این اسم رو نشنیده و با این که بارها این مسیر رو سفر کرده اصلا نه چنین اسمی دیده و نه به گوشش خورده! منم اصرار که مطمئنم همین اسم روی تابلو بود! شَک ندارم! و همینطور داشتم حروفی که رو تابلو دیده بودم رو هُجی می‌کردم: "خَر میم دال ر ه." که یهو خواهرم گفت: "خُرّم‌دَرّه" :-/
هنوز هم که هنوزه بابام میگه: "چی بود اون؟! دال میم ر؟!" :-)))))


+ بگین که شما هم اشتباه خوندین:|

۹۸/۱۲/۱۳
منتظر اتفاقات خوب (حورا)

نظرات  (۱۰)

نه بابا.. من بلد بودم :d

پاسخ:
آخه چرا چسبیده می‌نویسن؟! چراا؟! 

بعد از کنکورم ی نفر به طرز عجیبی شماره منو پیدا کرده بود بهم پیام داد که کتابای کنکوریتو میخوام،بعد گفتم خودتو معرفی کن گفت فلانی هست از خرمدره

آشنایی من با خرمدره از اونجا بود...

پاسخ:
یعنی همینجوری چسبیده نوشت و شما هم درست خوندید؟! من هنوز هم وقتی این کلمه رو می‌بینم تلفظ خودم میاد تو ذهنم:-)))

بااحترام به دیدگان تو و تمرکزت و هجی کردنات باید بگم اشتباه نخوندم. و اینکه تو طول پست منتظر بودم یکی بزنه پس کله ات بگه دختر "خُرَّم، باباجان خُرّمدره" ولی خب نزدن و نگفتن و پابه پات فکر کردن. باحال بود. :))

پاسخ:
شب بود. همه‌مون کمبود خواب داشتیم. از طرفی اونا نوشته رو ندیده بودند که! من بهشون ذهنیت دادم:-))) ولی هنوز هم میگم اونجوری چسبیده نوشتند، اینجوری خونده میشه خبD:
۱۳ اسفند ۹۸ ، ۰۱:۱۱ آشنای غریب

همکلاسیم تعریف کرد که برادرم دوم ابتدایی بود 
با ماشین خودمون میرفتیم آستارا و شمال.
برادرم یهو برگشت به پدر گفت : بابا ! یعنی چی نوشته اردبیل 50 کیلومتر سریعا 35 کیلومتر؟
میگفت: بعد کمی مکث فهمیدیم «سرعین» رو سریعا خونده بود.
(اعدادش دقیقا یادم نیست)

پاسخ:
خوبه نگفته یعنی اگه سریع برونید فقط ۳۵ تا مونده:/

آره منم اول خَرمَدره خوندم 😁 اما هنوز لغت بعدی رو نخونده، یعنی در کسری از ثانیه متوجه اشتباهم شدم و برگشتم ببینم دیگه چطوری میشه تلفظش کرد و بعد درست خوندم :))

پاسخ:
باز خوبه. یه خورده امیدوار شدم:-)))
۱۳ اسفند ۹۸ ، ۱۱:۳۶ دچارِ فیش‌نگار

این که چیزی نیست یه مقدار بالاتر از خرمدره یه جایی هست به اسم ساوجبلاغ

 

من هنوزم میخونمش ساو جَبَلآغ :)

پاسخ:
خب باید حرکه بگذارند دیگه:/

نه مشکل خوندن شما نبود اصولا تابلوهای جاده ای اینجوریه  o رو a می نویسن

پاسخ:
من که اون شب انگلیسیش رو ندیدم خود فارسیش رو دیدم. با حروف انگلیسی نوشتم تا نحوه تلفظم رو دقیق‌تر برسونمD:
ولی بازم ممنون که من رو از خطا مبرا می‌کنید:-)

مرسی که هستی🤣

پاسخ:
قربانتD:

عجب سوتی خفنی ، من تا بحال قطار سوار نشدم پیش نیومده

پاسخ:
منم همون یه بار سوار شدم و فهمیدم مسافرت دسته جمعی با قطار خیلی خوبه:-)

سلام و درود 🌹 

😂 خَر میم دال ر ه 😂 عالی بود 

خدا خیرت بده ک توی این ایام زشت و مصیبت بذر لبخند میکاری !

الهی لبخند مهمون همیشگی لبهات باشه خانوم !

پاسخ:
سلام و درود بر شما
خواهش می‌کنم. ان‌شاالله لبخند به دل همه برگرده.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی