درانتظار اتفاقات خوب

به رسم محبت به نام خدا..

درانتظار اتفاقات خوب

به رسم محبت به نام خدا..

درانتظار اتفاقات خوب

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام
اتفاق در لغت به معنای حادثه وپیشامد است
و اتفاق خوب همان پیشامدی است که حالمان راخوب می کند

آدمی که منتظر است
هیچ نشانه خاصی ندارد!
فقط
باهرصدایی برمیگردد


"یک نفر
کاش همین لحظه
همین جا فی الفور
برسداز ره و
حال دل من خوب شود.."

امضا:منتظراتفاقات خوب!


در منوی بلاگ ببینید "یک صفحه نور"‌

بایگانی

پست مجهول و عجیب دردانه

يكشنبه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۸، ۰۸:۴۷ ق.ظ

به نام خدا

دردانه یه پست گذاشته بود  که اصلا یادم نیست پست واقعا چی بود!؟ یعنی یه پست طولانی بود. (همون طور که انتظار داریم!) تا آخرش خوندم ولی یادم نیست در مورد چی بود! کامنت دادن‌مون حضوری بود. یعنی وقتی می‌خواستیم کامنت بگذاریم، دردانه رو جلوی خودمون می‌دیدیم و کامنت رو بهش می‌گفتیم! فکر کنم پیشرفت تکنولوژی به بیان هم رسیده بود. حتی بقیه کامنت گذاران رو هم می‌دیدم. من نشسته بودم آستانه در اتاق خونمون! جلوی دیوار سمت راست هال پذیرایی دردانه نشسته بود. این سمت هم بقیه کامنت گذارها! نفری یه دونه بالش هم گرفته بودیم بغلمون نشسته بودیم!!
دردانه یه پست اصلاحیه رفت روی پست قبلی‌ش و گفت بعضی از بلاگرها راضی نبودند فلان موارد رو توی پست اعلام کنه ولی بعد دیده انصاف نیست. لیست اون بلاگرها و تصویر مکالماتشون رو گذاشته بود توی وبلاگ. توی صدر لیست مترسک بود و بقیه‌ش یادم نیست. روی اسم مترسک کلیک کردم که شات مکالمه‌شون رو باز کرد. مترسک گفته بود راضی نیست فلان موضوع (یادم نیست چی بود؟) مطرح بشه! بعد دردانه گفته بود اون قسمت‌هایی که بلاگرها راضی نیستند پست رمزدار گذاشته و ازمون خواست بریم پست رو بخونیم. از اونجایی که منم توی اون جمع بودم، پس انتظار داشتم رمز رو برای من هم فرستاده باشه. اما نفرستاده بود. گفتم: "آخه من که رمز ندارم!" دردانه بلند شد اومد بالای سرم و گفت: " نداری؟! حتما رمز رو می‌دونی که میگم بخون." با خودم فکر کردم لابد قبلا بهش اشاره کرده یا باید یه معمایی حل کنم تا بدونم رمز چیه؟ :| توی ارشیو گوشیم و کامنت‌ها و پست‌های دردانه می‌گشتم تا بدونم رمز چی می‌تونه باشه!؟
در حین همین تلاش از خواب بیدار شدم و آخرش هم موفق نشدم بدونم توی اون پست رمزدار چه خبر بود؟!

۹۸/۱۲/۱۸
منتظر اتفاقات خوب (حورا)

نظرات  (۳)

۱۸ اسفند ۹۸ ، ۱۰:۴۲ دُردانه ‌‌

شام چی خورده بودی؟ :)))))))))

پاسخ:
D:
من قدیم‌تر ها زیاد خواب نمی‌دیدم یا در واقع یادم نمی‌موند! اما چند وقت اخیر خواب عجیب و خنده‌دار به ویژه در مورد دانشگاه زیاد دیدم و می‌بینم. در مورد خواب کنجکاو شدم و رفتم سراغ پست پی اُ آی که قبلا نوشته بودی. یادم بود یه سری ویدیو اون موقع گفته بودی توی مکتب خونه هست. که وقتی رفتم نبود! فکر کنم حذفشون کردند:|
۱۸ اسفند ۹۸ ، ۱۲:۲۳ دُردانه ‌‌

آره لینکا رو حذف کردن. استاد اون درسا حامد اختیاری بود. اگه وزیر جوان به تو هم صد گیگ اینترنت داده همۀ درسا رو دانلود کن ببین تو کدوم راجع به خواب گفته:

https://maktabkhooneh.org/learn/?q=%D8%AD%D8%A7%D9%85%D8%AF+%D8%A7%D8%AE%D8%AA%DB%8C%D8%A7%D8%B1%DB%8C

پاسخ:
هنوز اون صد گیگ به دست‌مون نرسیده! 
ان‌شاالله برسه دانلود میکنم. ممنون
۱۸ اسفند ۹۸ ، ۱۴:۰۵ دُردانه ‌‌

برای ما صبح رسید دستمون :))

پاسخ:
خوش به سعادت‌تون:-)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی