درانتظار اتفاقات خوب

به رسم محبت به نام خدا..

درانتظار اتفاقات خوب

به رسم محبت به نام خدا..

درانتظار اتفاقات خوب

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام
اتفاق در لغت به معنای حادثه وپیشامد است
و اتفاق خوب همان پیشامدی است که حالمان راخوب می کند

آدمی که منتظر است
هیچ نشانه خاصی ندارد!
فقط
باهرصدایی برمیگردد


"یک نفر
کاش همین لحظه
همین جا فی الفور
برسداز ره و
حال دل من خوب شود.."

امضا:منتظراتفاقات خوب!


در منوی بلاگ ببینید "یک صفحه نور"‌

بایگانی

کاوه

سه شنبه, ۹ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۱:۱۱ ب.ظ

به نام خدا

شب‌ها با پدرجان می‌شینیم پای تلویزیون که نه برای شنیدن اخبار و نه برای خوندن زیرنویس‌های شبکه خبر و نه برای شنیدن حرف‌های سخنگو و کارشناس؛ می‌شینیم پای تلویزیون تا این نیم‌وجبی رو ببینیم!
من این بچه رو داشته باشم، پیر نمیشمD:
دیشب که هادی حجازی‌فر گرفت بغلش و چلوندش عمیقا دلم خواست که من جای حجازی‌فر باشم:/

 

۹۹/۰۲/۰۹
منتظر اتفاقات خوب (حورا)

نظرات  (۸)

خیییلی بامزه و نمکیه:)) 

پاسخ:
عالیه*_* با اون زیرشلواری راه‌راهیشD:

کدوم سریاله؟

پاسخ:
سریال زیرخاکی، شبکه یک.

دیشب تنبونش رو خیلی عالی کشید بالا

پاسخ:
خیلی خوب بازی می‌کنه

من ندیدم این سریال رو... یعنی باید بگم هیچ سریالی رو نمیبینم از تی وی ... بچه مهندس هم هر وقت خودم حوصلم بکشه از نت  میبینم-_-

پاسخ:
ما بچه مهندس رو هم زمان نیم‌وجبی بودنش دیدیم:-)
#نیم_وجبی_دوستان

عزیزم موها شو

:)))

پاسخ:
*_*
چشماش وقتی خیره میشه خیلی بامزه است:-))

زیرخاکی خیلی دیر شروع میشه

من اون موقع خوابم:)

پاسخ:
چه جالب
دیشب با یکی حرف می‌زدم موقع پخش سریال در حال شام پختن بود!
۱۰ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۷:۵۶ نرگس بیانستان

عه پس ضرر کردم زیر خاکی رو نمیبینم؟🤔

پاسخ:
نه دیگه در اون حد. این نیم‌وجبی دوست داشتنیه:-)

وای خیلی خوبه این جوجه...

قشنگم بازی میکنه...

خداوکیلی اون تنبون راه راه و زیرپوشش یه طرف، قِر دادناش یه طرف🤣🤣

پاسخ:
خوب بازی می‌کنه
 لحن حرف زدن و نگاه کردنش خیلی خوبه:-)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی