درانتظار اتفاقات خوب

به رسم محبت به نام خدا..

درانتظار اتفاقات خوب

به رسم محبت به نام خدا..

درانتظار اتفاقات خوب

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام
اتفاق در لغت به معنای حادثه وپیشامد است
و اتفاق خوب همان پیشامدی است که حالمان راخوب می کند

آدمی که منتظر است
هیچ نشانه خاصی ندارد!
فقط
باهرصدایی برمیگردد


"یک نفر
کاش همین لحظه
همین جا فی الفور
برسداز ره و
حال دل من خوب شود.."

امضا:منتظراتفاقات خوب!


در منوی بلاگ ببینید "یک صفحه نور"‌

بایگانی

قابِ دلخواهِ خانه من

پنجشنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۹، ۱۲:۵۰ ق.ظ

به نام خدا
توی سه ماه تابستون، صبح‌ها چشمم رو به روی این قاب باز می‌کنم و شب‌ها قبل از خواب از این قاب و از پس ساختمون‌های بلند روبرو، دنبال تکه‌ای از آسمون می‌گردم.

 

+ به دعوت عمومی بلاگردون و دعوت اختصاصی یسنا

+ دعوت بلاگردون رو به طور خودجوش بپذیرید و به رسم چالش‌های وبلاگی دعوت می‌کنم از برکه، نرگس بیانستان، محبوبه شب و مانا

۹۹/۰۵/۳۰
منتظر اتفاقات خوب (حورا)

نظرات  (۲۱)

۳۰ مرداد ۹۹ ، ۰۰:۵۱ عکاسِ فرفری!

به به...چه تصویری😍🍃 آدم روحش تازه میشه..

پاسخ:
به پای عکاسی‌های شما که نمیرسه:-) ممنون از لطفت :-)

پس معلومه هر روزتان به شادی سپری می‌شود.

پاسخ:
اتفاقا داشتم فکر می‌کردم من اگر چنین عکسی ببینم میگم خوش به حال کسی که صبحش اینجا شروع میشه و چقدر من ناشکری کردم!

من دعوتت کرده بودم که:))

پاسخ:
من الان دیدم و پست رو اصلاح کردمD:
و واقعا ممنون از دعوتت^__^ خیلی خوشحال شدم:-)  چون من معمولا اکثر چالش‌ها رو خودجوش شرکت می‌کنم:/

واووو چقدر خوشگله😍

پاسخ:
خیلی ممنون^_^

عزیزمی❤❤

 

دعا میکردم کسی دعوتت نکنه که خودم اختصاصی دعوتت کنم😁

 

پاسخ:
قربانت :*)

پس التماس دعا دارم ازتD: منم دعا کن:-)

به‌به. چه قاب دلنشینی. جایی برای نفس کشیدن!

پاسخ:
خیلی ممنون. آره واقعا جایی برای نفس کشیدنه.
نمی‌دونم کسی دعوتتون کرده یا نه. ولی من از همین تریبون شما رو هم دعوت می‌کنم، ما رو از عکس‌های قشنگی که می‌گیرین بی‌نصیب نذارین:-)

چه قاب دلخواهت خوشکله حوری *_*

 این حتی دلخواه منم هست :)))

پاسخ:
هوای خنک تبریز هم ضمیمه کن، دلخواه‌تر بشهD:

حالا انصافا اینا خونه خودتونه یا ما داریم تو جهنم به سر میبریم؟

الان دومنین عکسیه که با این صفا و زیبایی دارم میبینم توی چالش 
البته خانم ها کلا با سلیقه هستن :)

پاسخ:
انصافا خونه خودمون که هست و منکر قشنگیش نمیشم. خودم خیلی دوسش دارم. اما دنیای مجازی فقط یه گوشه رو نشون میده. نمیشه با این یه گوشه خیلی قضاوت کرد.
شما لطف دارین:-)

وااااااااای چه قاب لاکچری یی ^___^ منم دلم خواست اصن

 

#حس_خوب 😍😘

پاسخ:
خیلی ممنون^_^ خداروشکر که حس خوبی داره.

مرسی از دعوتت😘😘😘

 

فعلا درگیر اسباب کشی هستیم

این چالش مدت داره آیا؟؟؟

پاسخ:
خواهش می‌کنم*_*
مهلتش تا هفت شهریوره. تا اون موقع تونستی خوشحال میشم شرکت کنی:-)

همتون تو خونه حسرتی زندگی می‌کنین نامردا :))

خیلی قشنگه خیلی

پاسخ:
D:
آره به فرشته هم گفتم یه باد خنکی هم ضمیمه‌ش کنیم قشنگ‌تر میشه:-)

خیلی قشنگه :)

پاسخ:
خیلی ممنون:-)

ممنونم از دعوتت، چشم، ان شاءالله  حتما شرکت میکنم😊

پاسخ:
خواهش می‌کنم. خیلی خوشحالم می‌کنی:-)

قاب دلخواهت هم خیلی قشنگه :)

 

اون وسط گلا، جایی برای نشستن داره؟ 

پاسخ:
نگاهت قشنگه:-)
اره هست. دو نفر راحت می‌تونن بشینند.

خیلی ممنونم از لطف و محبتت به من :)

پاسخ:
خواهش می‌کنم:-)

دوست ندارم :(

اینجا تش باده و شرجیه ، البته گاهی یه باد خنکی هم میاد :(

پاسخ:
اونم صفای خودش رو داره لابدD: 
خیلی‌ها هستند که اینجا هوای سرد رو دوست ندارند. 
البته اون باد خنکی که هر چند وقت یه بار میاد تو گرما خیلی قدرش دونسته میشه:-)

یکی از بهترین قاب هایی که تا الان دیدم

پاسخ:
ممنون از لطفتون:-)
۰۲ شهریور ۹۹ ، ۲۳:۱۲ عـلیـرضـ ـا

چه‌قدر این عکس پر بود از زندگی... 

پاسخ:
رنگ سبز و نور خورشید:-)

خیلی قشنگ و باشکوهه *_*

امیدوارم همیشه از این قاب‌های حال‌خوب‌کن توی خونه‌تون باشه :)

پاسخ:
^_^
خیلی ممنون حالت همیشه خوب:-)
۰۶ شهریور ۹۹ ، ۰۱:۲۷ رحیم فلاحتی

پشت پنجره ی اتاقم گلستانی ست :))

پاسخ:
به هر حال آپارتمان‌نشینی رو به گونه‌ای قابل تحمل باید کرد:-) 
پنجره اتاق من نیست البته.

وای چقد قشنگگگگگگگگگگگگ

پاسخ:
خیلیییی ممنون^_^ 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی