درانتظار اتفاقات خوب

به رسم محبت به نام خدا..

درانتظار اتفاقات خوب

به رسم محبت به نام خدا..

درانتظار اتفاقات خوب

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام
اتفاق در لغت به معنای حادثه وپیشامد است
و اتفاق خوب همان پیشامدی است که حالمان راخوب می کند

آدمی که منتظر است
هیچ نشانه خاصی ندارد!
فقط
باهرصدایی برمیگردد


"یک نفر
کاش همین لحظه
همین جا فی الفور
برسداز ره و
حال دل من خوب شود.."

امضا:منتظراتفاقات خوب!


در منوی بلاگ ببینید "یک صفحه نور"‌

بایگانی

چالش ده سوال وبلاگی

دوشنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۹، ۱۰:۰۰ ب.ظ

به نام خدا

به دعوت مستور به ده سوال وبلاگی که توسط وبلاگ "خودم و نوشته‌هام" ایجاد شده، جواب میدم.

۱. چی شد که به دنیای وبلاگ‌ها اومدی؟
زمانی که خودم نه کامپیوتر داشتم و نه اینترنت، به همراه دخترخاله‌م با کامپیوترش توی اینترنت چرخ می‌زدیم. به یه وبلاگ رسیدیم که برای طرفداران علی ضیا ایجاد شده بود. اینجا بود که با پدیده‌ای به اسم وبلاگ اشنا شدیم و فهمیدیم یه جایی هست که می‌تونیم خودمون بنویسیم و همه ببینند. مدتی بعد که خودم صاحب سیستم و اینترنت شدم، وبلاگ خودمون رو درست کردیم.

۲. هدفت از نوشتن وبلاگ چی بود و چی هست؟
اولین بار و اولین وبلاگ، هدفش بودن توی اون فضا و تعامل با بقیه وبلاگ‌نویس‌ها بود. و این وسط چند تا چیز هم یاد می‌گرفتیم. اما بعدها که اومدم بیان وبلاگ‌نویسی برام چیزی فراتر از یک سرگرمی یا صرفا حضور در اجتماع بود.

۳. به نظرت چرا باید وبلاگ نوشت؟
بایدی نداره. هر کس دوست داره این کار رو می‌کنه و مخاطب خودش رو جذب می‌کنه.

۴. به نظرت یه وبلاگ ایده‌ال چه مشخصاتی باید داشته باشه؟
وبلاگ خوب از نظر مخاطب‌ها متفاوت هست. هر کس سلیقه خودش رو داره.

۵. بیشتر کدوم موضوع رو در وبلاگ‌ها دوست داری و دنبال می‌کنی؟
توی لیست وبلاگ‌هایی که دنبال می‌کنم، وبلاگ‌هایی با موضوعات متفاوت وجود داره. ولی شاید بیشترشون روزانه نویس‌هایی باشند که از دل روزمره‌هاشون میشه دغدغه‌هاشون رو فهمید!

۶. نظرت راجع به سرویس‌های وبلاگ‌دهی چیه؟ برای بهتر شدنشون چه پیشنهادی داری؟
پیشنهادهای اصلی رو دوستان قبلا طی چالش‌های مختلف یا حتی غیرچالش مطرح کردند و اینکه یهو همه چیز با خاک یکسان نشه!

۷. نظرت راجع به محیط وبلاگ‌نویسی (افراد) چیه؟
ادم‌هایی از قشرهای متفاوت با اخلاقیات مختلف توی بلاگستان پیدا میشه. من جزو آدم‌های خوش‌شانسی بودم که خوب‌هاشون به پستم خوردند.

۸. ویژگی‌ای از بلاگر دیگه که دوست داشتین اون ویژگی رو داشته باشین؟
خوب نوشتن.

۹. چندتا از لبخندهایی که در بلاگ داشتید، با ما در میون بگذارید.
وقتی از طرف دوستان به چالشی دعوت شدم:-) وقتی بلاگری من رو دوست خودش معرفی کرده:-) برای خیلی از کامنت‌هایی که دریافت کردم لبخند زدم:-) برای پاسخ‌هایی که برای کامنت‌هام نوشتند، لبخند زدم:-) وقتی وبلاگ‌نویس مورد علاقه‌م بعد از مدت‌ها سکوت، پستی منتشر کرده:-)

۱۰. بدون تعارف‌ترین حرفتون با وبلاگ‌نویس‌ها چیه؟
حرفی نیست، تنتون سلامت، حالتون خوب، قلمتون مانا.

۹۹/۰۶/۲۴
منتظر اتفاقات خوب (حورا)

نظرات  (۳)

۲۴ شهریور ۹۹ ، ۲۲:۳۰ apollo ‌‌ ‌‌ ‌‌

خوش به حال شما قدیمیای وبلاگ (:(

 

پاسخ:
شاید از قدیم وبلاگ رو شناخته باشم. اما سابقه وبلاگ‌نویسی طولانی مدتی ندارم:-)

چه لبخند های قشنگی:)

امیدوارم بیشتر و بیشتر بشن:)

پاسخ:
ممنونم:-)
منم امیدوارم:-)

ممنونم که دعوتم رو قبول کردی و نوشتی **:

آشنا شدنت با وبلاگ هم به نوع خودش خاص بوده، خودت خبر نداری ^^

پاسخ:
خواهش می‌کنم خیلی خوشحالم کردی:-)
حالا نه به خاصی ماجراهای دوستانD:

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی