درانتظار اتفاقات خوب

به رسم محبت به نام خدا..

درانتظار اتفاقات خوب

به رسم محبت به نام خدا..

درانتظار اتفاقات خوب

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام
اتفاق در لغت به معنای حادثه وپیشامد است
و اتفاق خوب همان پیشامدی است که حالمان راخوب می کند

آدمی که منتظر است
هیچ نشانه خاصی ندارد!
فقط
باهرصدایی برمیگردد


"یک نفر
کاش همین لحظه
همین جا فی الفور
برسداز ره و
حال دل من خوب شود.."

امضا:منتظراتفاقات خوب!


در منوی بلاگ ببینید "یک صفحه نور"‌

بایگانی

نشانه‌های کوچک پررنگ

سه شنبه, ۸ مهر ۱۳۹۹، ۱۱:۳۳ ب.ظ

به نام خدا
یک روز صبح که بیدار شد، گفت: می‌خواهم تمام این نشانه‌ها را از زندگی‌م حذف کنم و دور بیندازم تا سعی کنم همه چیز را فراموش کنم. 

چشمش خورد به یک ورق کاغذ روی میز. خواست که پاره‌ش کند و دورش بیندازد. اما دلش نیامد. روزی که آن نوشته را خواند خاص بود و روزی که روی کاغذ نوشت هم. کاغذ را پشت و رو کرد و گوشه میز گذاشت. دست برد و دفتر را برداشت. این یکی را که نمی‌شد دور انداخت! باید فعلا دست نگه می‌داشت. دفتر را نگاهی انداخت و برگرداند سر جایش. گوشی‌اش را برداشت. رفت توی گالری و عکس‌ها را نگاه کرد. خواست همه را پاک کند. دلش نیامد. مگر چقدر جا گرفته‌اند؟ می‌دانست درست لحظه بعد از پاک کردن، دلش برای تمامشان تنگ خواهد شد. گوشی را رها کرد. چشمش خورد به تاریخ نشان شده روی تقویم. این یکی را نشان کرده بود تا هر اتفاقی افتاد، حال و هوای آن روزش را فراموش نکند. حالا چطور می‌توانست نادیده‌اش بگیرد؟
بدون آنکه چیزی را پاک کند یا دور بیندازد، همه چیز را دوباره مرور کرده بود و حالا همه نشانه‌ها در نظرش پررنگ‌تر شده بودند.

۹۹/۰۷/۰۸
منتظر اتفاقات خوب (حورا)

نظرات  (۷)

چون واقعا هم همه چیز این زندگی خاص و تکرار نشدنیه!
پاسخ:
پس بهتره قشنگی‌هاش رو که کم هم نیستند دور نندازیم:-)
۰۹ مهر ۹۹ ، ۰۸:۲۴ هیـ ‌‌‌ـچ
بعد از پررنگ شدن همهٔ این نشونه‌ها، حالش بهتر بود یا بدتر یا فرقی نکرده بود؟ :)
پاسخ:
دلتنگی و بی‌خبری حال بدیه اما یاد قشنگی‌های زندگی هم حال رو خوب می‌کنه! حالا یه چیزی بین این دو تا حال:-)
اگه واقعا بخوای پاک کنی باید بدون هیچ تاملی بی‌هوا همش رو پاک کنی وگرنه اگه وصل شدی به این یکی باشه؟ اون یکی هم دوست دارم و ... باز تهش می‌بینی اکثریتش مونده. منم همیشه همین‌طوریم :)
پاسخ:
احتمالا واقعا دلش نمی‌خواست. من دلم بخواد یک چیزی رو پاک کنم، حتی فکر هم نمی‌کنم در لحظه اقدام می‌کنم:/
تهش حالش بهتر شد؟
پاسخ:
یه حالی بین حال بد دلتنگی و بی‌خبری و حال خوب یادآوری قشنگی‌های زندگی. این حال بدتریه یا بهتر؟ :-)
۱۰ مهر ۹۹ ، ۱۹:۴۵ 1 بنده ی خدا
میدونی،یه وقتایی ام ادم دلش نمیاد پاک کنه ولی میدونه با هربار دیدن اون عکسا یا خوندن اون نوشته ها خاطرات تلخشم واسش زنده میشن ولی بازم پاک نمیکنه
پاسخ:
شاید چون شیرینی‌هاش می‌ارزه:-)
۱۱ مهر ۹۹ ، ۲۱:۰۰ محمود بنائی
امروز یک همچین حسی داشتم، کلی از شماره های دفترچه تلفنم را پاک کردم، بعد رفتم سراغ نظرات بلاک از شش سال قبل!‌نتونستم پاکشون کنم....
پاسخ:
یه برزخیه که آدم هم دلش می‌خواد پاک کنه همه چی رو و خلاص! و هم دلش می‌خواد اون نخ اتصال هرچند نازک و نامرئی باشه!
۱۲ مهر ۹۹ ، ۱۷:۰۴ محمود بنائی
و آرزو میکنی که کاش این اتصال هیچوقت شکل نگرفته بود!
پاسخ:
گاهی شاید!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی