درانتظار اتفاقات خوب

به رسم محبت به نام خدا..

درانتظار اتفاقات خوب

به رسم محبت به نام خدا..

درانتظار اتفاقات خوب

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام
اتفاق در لغت به معنای حادثه وپیشامد است
و اتفاق خوب همان پیشامدی است که حالمان راخوب می کند

آدمی که منتظر است
هیچ نشانه خاصی ندارد!
فقط
باهرصدایی برمیگردد


"یک نفر
کاش همین لحظه
همین جا فی الفور
برسداز ره و
حال دل من خوب شود.."

امضا:منتظراتفاقات خوب!


در منوی بلاگ ببینید "یک صفحه نور"‌

بایگانی

توی خوابم میاد

شنبه, ۱۹ مهر ۱۳۹۹، ۰۴:۴۲ ق.ظ

به نام خدا


توی خواب‌هایی که یادم می‌مونه از دور نگاهش می‌کنم. باهام حرف نمی‌زنه. منو نگاه نمی‌کنه.
بعضی روزها که از خواب بیدار میشم. می‌دونم که توی خوابم بوده. ولی یادم نیست خوابم چی بود. می‌دونم که نزدیکم بود. می‌دونم که داشت باهام حرف می‌زد ولی یادم نیست کجا بود؟ چی می‌گفت؟ چرا یادم نیست؟
توی خواب‌هایی که یادم نمی‌مونه، باهام حرف می‌زنه!

۹۹/۰۷/۱۹
منتظر اتفاقات خوب (حورا)

نظرات  (۴)

۱۹ مهر ۹۹ ، ۰۹:۵۷ هیـ ‌‌‌ـچ
من توی بیداری هم این‌جوری‌ام که وقتایی که حرف زدیم یادم نمیاد کِی بوده و چی گفتیم و اصلاً چی شده اما وقتایی که هیچی نگفتیم و فقط نگاش کردم رو خیلی خوب یادمه...
پاسخ:
فکر کنم بخش ضبط مکالمه حافظه‌مون خرابه:/
۱۹ مهر ۹۹ ، ۱۵:۱۹ شهـــ ـــرزاد
@هیـ ‌‌‌ـچ
من همیشه voice می‌ذارم و سه‌هزار بار گوش می‌کنم :))
پاسخ:
متاسفانه علم اونقدر پیشرفت نکرده که خواب‌ها رو ضبط کنیم:-)
۱۹ مهر ۹۹ ، ۱۸:۰۱ سایه نوری
و اون صبح که با خوابش شروع میشه...
پاسخ:
حالا بستگی داره اون خواب چی باشه
۱۹ مهر ۹۹ ، ۲۳:۱۸ شهـــ ـــرزاد
خطاب به دوستمون که مکالماتشون در بیداری رو فراموش می‌کنن عرض کردم چون خودم مبتلا بهش هستم :))
پاسخ:
متوجه شده بودم:-)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی