درانتظار اتفاقات خوب

به رسم محبت به نام خدا..

درانتظار اتفاقات خوب

به رسم محبت به نام خدا..

درانتظار اتفاقات خوب

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام
اتفاق در لغت به معنای حادثه وپیشامد است
و اتفاق خوب همان پیشامدی است که حالمان راخوب می کند

آدمی که منتظر است
هیچ نشانه خاصی ندارد!
فقط
باهرصدایی برمیگردد


"یک نفر
کاش همین لحظه
همین جا فی الفور
برسداز ره و
حال دل من خوب شود.."

امضا:منتظراتفاقات خوب!


در منوی بلاگ ببینید "یک صفحه نور"‌

بایگانی

تکنولوژی(۲)

شنبه, ۴ بهمن ۱۳۹۹، ۱۰:۳۱ ق.ظ

به نام خدا


چند ساعت مونده به تحویل سال ۹۹، نمی‌دونم دستم چطوری و کی خورد کجا که یهو دیدم صفحه تماس روی گوشیم ظاهر شده و نمی‌دونم با چه توان و سرعتی با تمام وجود می‌زدم روی اون دایره قرمز! شانس آوردم سر پا نبودم و درست جلوم یه میز بود که نه خودم سقوط کنم و نه گوشی از دستم سقوط کنه! حالا درسته دست آدم اشتباهی ممکنه به دکمه تماس بخوره! اما آخه چند بار ممکنه آدم دستش اشتباهی بخوره به دکمه تماس یه نفر؟ :| در حالی که یادم بود یه زمانی تکنولوژی اجازه نداده بود تا این میس کال دردسرساز رو پاک کنم، قلبم داشت توی دهنم می‌زد که متوجه شدم هیچ تماسی ثبت نشده!! و من صد بار چک کردم تا مطمئن بشم این تماس ثبت نشده و هر بار فکر می‌کردم سر این چک کردن‌ها باز یه اشتباهی می‌کنم! اما همین جا بود که به سرم زد امتحان کنم ببینم آیا هنوز تکنولوژی به پیشرفت حذف میس کال رسیده یا نه؟! البته که با یک نفر دیگه امتحان کردم! و بسیار خوشحال شدم که این آپشن مبارک به تلگرام افزوده شده.
این خاطره رو قرار بود همون ۱۰ ماه پیش بیام بنویسم و بگم آرزو می‌کنم اون میزان از آدرنالین و هیجانی که من در لحظه تجربه کردم که البته رو به سکته بود، شما از نوع مثبتش تجربه کنید و قلبتون از خوشی تو دهنتون بزنه:)

۹۹/۱۱/۰۴
منتظر اتفاقات خوب (حورا)

نظرات  (۸)

من حتی چند بار وقتی دراز کشیده بودم،گوشی از دستم افتاد رو پتو و نمی دونم طبق چه فعل و انفعالاتی دقیق خورده به اون تماس تصویری 😶

وخب آیا تو واتساپ راه فراری هست🤦‍♀️😶
پاسخ:
:)))))) پتو آخه:)))
واتساپ که هیچی:/ صفحه واتساپ من میدون مینه الان! یعنی واتساپ رو باز می‌کنم چهارچشمی نگاه می‌کنم که دارم دست به کجا می‌زنم:/
من هر بار بخوام وسط چتم با کسی سرچ بزنم، یه دور تماس می‌‌گیرم بعد می‌رم رو سرچ:))
پاسخ:
:)))))وسط چت هم خوبه میشه توجیه کرد دستم خورد:))
باید مثل وقت‌هایی که میگه ایا مطمئنی که میخوای این فایل رو حذف کنی؟ بپرسه آیا مطمئنی می‌خوای تماس بگیری؟ بعد زودی بوق بزنه:/
۰۴ بهمن ۹۹ ، ۱۵:۳۰ عاشق بارون... ⠀
من یه بار نصفه شب دستم خورد روی تماس! و هر چی الان فکر کردم که کی بود یادم نیومد! :|
پاسخ:
:))))
نمی‌دونم چرا الکی میگن گوشی هوشمند:/ اینکه هوشش نمی‌کشه کی باید زنگ بزنه!
۰۴ بهمن ۹۹ ، ۲۳:۱۹ نرگس بیانستان
اوهو!
:)))))
پاسخ:
D:
بیا و انقد اون بنده خدا رو چک نکن که این حجم از ادرنالین واست خوب نیست!
پاسخ:
:)))))))
آدرنالین هم لازمه خب. زندگی از حالت یکنواختی درمیاد:/
همیشه به اونی که نباید ..دستم می خوره ...
پاسخ:
شاید هم باید و نبایدهای بین دست و دلمون هماهنگ نیست
دوستم یه بار تو یکی از گروه‌ها رو پیام یکی میزنه و بعد میره عکس‌های پروفایلش رو ببینه،‌ نمیدونم چطوری میشه که یهو دستش میخوره به تماس و تا میاد حذفش کنه پسره سین میکنه :دی
بنده‌ی خدا بهش گفته بود ببخشید دستم خورد پسره هم گفته بود خواهش میکنم مشکلی نیست ولی خب قاعدتا از خودش پرسیده این تو صفحه‌ی چت من چه میکنه آخه :دی


+ واقعا تکنولوژی هنوز باید خیلی تلاش کنه تا بتونه همه‌ی سوتی‌های ما رو رفع و رجوع کنه :)))
پاسخ:
یه بار یکی از هم‌کلاسی‌هامون زنگ زد به دوستم بعد نوشت ببخشید گوشیم هنگ کرده بود همه جای صفحه رو دست زدم نفهمیدم چطور شد زنگ زد:)))))) توجیه‌های خود را از ما بخواهید:/
چون که تلگرام فرهیخته ست و مثل واتس‌اپ فاقد شعور نیست:/
پاسخ:
واتس‌اپ که هیچی واقعا😶 و متاسفانه همه ارتباطات رسمی مجازی از واتس‌اپه و من هر بار یه دور افت فشار میرم و برمی‌گردم:/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی