درانتظار اتفاقات خوب

به رسم محبت به نام خدا..

درانتظار اتفاقات خوب

به رسم محبت به نام خدا..

درانتظار اتفاقات خوب

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام
اتفاق در لغت به معنای حادثه وپیشامد است
و اتفاق خوب همان پیشامدی است که حالمان راخوب می کند

آدمی که منتظر است
هیچ نشانه خاصی ندارد!
فقط
باهرصدایی برمیگردد


"یک نفر
کاش همین لحظه
همین جا فی الفور
برسداز ره و
حال دل من خوب شود.."

امضا:منتظراتفاقات خوب!


در منوی بلاگ ببینید "یک صفحه نور"‌

بایگانی

عجب تابستانی

شنبه, ۳ مهر ۱۳۹۵، ۱۲:۰۱ ب.ظ

به نام خالق فصل ها

امروز صبح که با سروصدای بچه های مدرسه کنار خانه مان از خواب بیدار شدم، باور کردم که تابستان عجیب و غریب امسال تمام شد. تابستان 95 برای من پر از اتفاق بود!

هر سال روز تولدم، فکر میکنم باید روز مهمی باشد. وارد سال دیگر زندگیم می شوم، پس باید تغییری کنم. اما آنطور که باید نمی شود. زمان سال تحویل که می رسد، باز هم تصمیم میگیرم کمی تغییر را تجربه کنم ولی بازهم آنطور که باید و شاید نمی شود.

و اما تابستان ها همیشه برایم نقطه عطفی است. بدون برنامه ریزی های قبلی اتفاقاتی می افتد، تا پاییز هر سال مرا عاقل تر و بزرگتر از سال قبل ببیند. و حالا باید بگوییم : 

پاییز مهری دارد که بر دل هر خیابان می نشیند، پاییز پیش رو پر از اتفاقات خوب!



+دعا کنیم که هرگز به متاع اندک حیات دنیا قناعت نکنیم.

۹۵/۰۷/۰۳
منتظر اتفاقات خوب (حورا)

نظرات  (۹)

:)به امید موفقیت....
پاسخ:
:))
امیدوارم پاییز پیش رو برای همه پر از اتفاقای خوب و امید باشه.
یاعلی

پاسخ:
:))
۰۳ مهر ۹۵ ، ۱۹:۴۷ آقاگل ‌‌‌‌
منتظر ایام خوب و اتفاقات خوب ان شالله. :)

پاسخ:
ان شاء الله.
۰۵ مهر ۹۵ ، ۰۸:۱۷ زوج مهندس
چه عالیییییی
ان شاالله همیشه موفق باشیییییی
پاسخ:
ممنون.
منم همون کامنت آقاگل رو میگم :)
پاسخ:
:))
به امید تغییرات خوب .
نوشته هاتون خیلی لطیفو خوبه 
پاسخ:
ممنون.
امیدوارم پاییز خوبی رو پشت سر بذارید
پاسخ:
:))
۰۷ مهر ۹۵ ، ۱۹:۲۳ فرید صیدانلو
من صادقانه روز تولدم بغض میکنم! :)
دیگه هیییییییچ حسی به تولد و سال تحویل ندارم

پاسخ:
به تابستونا بیشتر اعتقاد دارم.
۱۰ مهر ۹۵ ، ۱۲:۴۳ شرف الدین
پس به قول اخوان: پادشاه فصلها، پاییز!
پاسخ:
آره واقعا.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی