درانتظار اتفاقات خوب

به رسم محبت به نام خدا..

درانتظار اتفاقات خوب

به رسم محبت به نام خدا..

درانتظار اتفاقات خوب

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام
اتفاق در لغت به معنای حادثه وپیشامد است
و اتفاق خوب همان پیشامدی است که حالمان راخوب می کند

آدمی که منتظر است
هیچ نشانه خاصی ندارد!
فقط
باهرصدایی برمیگردد


"یک نفر
کاش همین لحظه
همین جا فی الفور
برسداز ره و
حال دل من خوب شود.."

امضا:منتظراتفاقات خوب!


در منوی بلاگ ببینید "یک صفحه نور"‌

بایگانی

قسمت چهارم: هنوز هم گم میشم!

پنجشنبه, ۸ دی ۱۴۰۱، ۰۲:۱۷ ب.ظ

به نام یابنده همه گم شدگان


یکی از سرگرمی‌هام اینه که خودمو ول بدم تو کوچه‌ خیابونایی که نمی‌شناسم و گم بشم! اوایل از گم شدن می‌ترسیدم! بعدها تلاش می‌کردم گم نشم ولی باز هم گم می‌شدم! بعدها تصمیم گرفتم تلاش کنم مسیرهای جدید رو یاد بگیرم تا گم نشم! در نهایت وقتی فهمیدم استعداد(!) گم شدن در من نهادینه شده، به عنوان سرگرمی ازش استفاده کردم.

به این ترتیب که با علم به اینکه اگر این راه رو برم به احتمال ۹۰ درصد قراره گم بشم، قدم توی اون راه میذارم تا در نهایت وقتی راهمو پیدا کردم از حل معما خوشحال بشم! اما مسئله اینه که معمولا اینقدر گم میشم که بالاخره پیدا شم! یعنی هیچ وقت هدفم پیدا شدن نیست! فقط اونقدر میرم و میرم تا بالاخره به یه جای آشنا برسم و هر بار نمی‌دونم از چه مسیری رفتم و اومدم!!

اون روز که داشتم قصه چندمین گم شدنم رو تعریف می‌کردم، گفت: تو تا کِی می‌خوای گم شی؟ گفتم: تا وقتی یکی پیدا کنه!

۰۱/۱۰/۰۸
منتظر اتفاقات خوب (حورا)

نظرات  (۵)

چه هوس انگیز:)
پاسخ:
آره ^_^
۱۰ دی ۰۱ ، ۲۲:۲۶ آسـِ مون
چه باحال و ترسناک:)
پاسخ:
آره ولی خب من سعی میکنم به اون جنبه ترسناکش خیلی توجه نکنم.
۱۱ دی ۰۱ ، ۰۸:۳۹ پسر انسان
الحمدلله که پلیس همه جا هست
پاسخ:
بله :/
۲۶ دی ۰۱ ، ۱۳:۰۵ بانوچـه ⠀
آخه وقتی زیاد گم بشی، همه راه ها برات آشنا میشن اونوقت دیگه گم نمیشی
پاسخ:
معمولا مسیرها رو خوب یاد نمیگیرم. خیلی طول میکشه تا یاد بگیرم :(
۱۴ اسفند ۰۱ ، ۰۰:۰۵ بهارنارنج :)
من ازونجایی احساس عدم امنیت و فوبیا دارم هر مسیری نمیرم
پاسخ:
اوهوم قابل درکه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی