درانتظار اتفاقات خوب

به رسم محبت به نام خدا..

درانتظار اتفاقات خوب

به رسم محبت به نام خدا..

درانتظار اتفاقات خوب

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام
اتفاق در لغت به معنای حادثه وپیشامد است
و اتفاق خوب همان پیشامدی است که حالمان راخوب می کند

آدمی که منتظر است
هیچ نشانه خاصی ندارد!
فقط
باهرصدایی برمیگردد


"یک نفر
کاش همین لحظه
همین جا فی الفور
برسداز ره و
حال دل من خوب شود.."

امضا:منتظراتفاقات خوب!


در منوی بلاگ ببینید "یک صفحه نور"‌

بایگانی

اینجا کسی می نویسد تا شاید کسی بخواند

يكشنبه, ۳۰ آبان ۱۳۹۵، ۱۲:۲۱ ب.ظ

به نام خدا


گله ای نیست. گله از که؟ گله از خود؟ "محکمه،حاکم و محکوم خودم هستم وبس." هیچ نکرده ام اما خسته ام. از همین نشستن ها، نشدن ها، نرفتن ها.."ومن آن مانده به خواب، در تکاپوی خیال لب آب، در فراسوی سراب."

شده است به رویایی که سال ها پیش در ذهن پرورده ای نزدیک بشوی، بعد با تلنگری به یاد آوری که خود را در همان سال ها پیش جا گذاشته ای؟! "آرزو ها همه ام نقش بر آب" کجا عهد بستم؟ کجا عهد شکستم؟کجا فراموش کردم؟ وکجا خود را گم کردم؟ 

" کاش با جام می عشق نمی رقصیدم!" 

گم بودن را دوست ندارم. فرار را هم.

پس دوباره شروع میکنم از همین نقطه، از همین جایی که به یاد می آورم که فراموش کرده ام.

ورق های زیادی را سیاه و مچاله کرده ام اما...دستم را که روی نبضم می گذارم، خبر می دهد هنوز ورق سفیدی باقی است. پس این بار یا می شود...یا....می شود..

و دیگر حرفی نیست جز این که.."نفسم می گیرد در هوایی که نفس های تو نیست.."

التماس دعای حال خوب برای همه.

۹۵/۰۸/۳۰
منتظر اتفاقات خوب (حورا)

نظرات  (۹)

خداروشکر به خاطر اینکه هنوز امیدی هست...
پاسخ:
اوهوم. هنوز فرصتی هست خداروشکر.
چقدر قشنگ:)))
اون شعرا از کی بود؟!سهراب؟
پاسخ:
آخری که از سهراب بود. ولی اولی ها از "آرما"
:)یاعلی..
پاسخ:
خدای علی یارت:)
اینجا تو مینویسی و من میخوانم :)
همیشه امیدی هست...
التماس دعا
پاسخ:
:)
اوهوم.
محتاجیم.
۳۰ آبان ۹۵ ، ۱۵:۳۶ امیر بهزادپور
اتفاق های خوب در انتظارت هست...
موفق باشی
پاسخ:
ممنون.
هم چنین.
خدا رو شکر که هنوز امیدوارم
هنوزم به اینده امید دارم.
اللهم ارزقنا حال خوب :))
موفق و مانا باشید
یاعلی
پاسخ:
الهی آمین.
بنویس امید
ما میخوانیم هست
بنویس اتفاق خوب
ما میخوانیم در راه است...
پاسخ:
بنویسیم و بخوانیم و کاش برسد.
۰۶ آذر ۹۵ ، ۱۵:۳۱ شرف الدین
موجیم که آسودگی ما عدم ماست


ما تازنده ایم باید حرکت کنیم. و تا وقتی حرکت میکنیم زنده ایم
پاسخ:
بله.
۰۷ آذر ۹۵ ، ۱۲:۳۶ بای پولار
و چقدر من اسیر این گم بودن و فرار هستم این روزها...

با آرزوی روزها خوب برای شما.
پاسخ:
وهم چنین برای شما.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی