درانتظار اتفاقات خوب

به رسم محبت به نام خدا..

درانتظار اتفاقات خوب

به رسم محبت به نام خدا..

درانتظار اتفاقات خوب

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام
اتفاق در لغت به معنای حادثه وپیشامد است
و اتفاق خوب همان پیشامدی است که حالمان راخوب می کند

آدمی که منتظر است
هیچ نشانه خاصی ندارد!
فقط
باهرصدایی برمیگردد


"یک نفر
کاش همین لحظه
همین جا فی الفور
برسداز ره و
حال دل من خوب شود.."

امضا:منتظراتفاقات خوب!


در منوی بلاگ ببینید "یک صفحه نور"‌

بایگانی

معلم ریاضی

يكشنبه, ۳ بهمن ۱۳۹۵، ۰۸:۰۸ ب.ظ

بسم رب


یادم نمی آید تا به حالا از فکرم خطور کند که بخواهم روزی معلم شوم. حتی به این فکر کرده ام که استعداد معلم شدن را ندارم! زمانی که کلاس زبان می رفتم گاهی به معلم زبان شدم فکر میکردم. آن هم برای بچه های پنج شش ساله، که الفبا را یادشان دهم. یا همین چند وقت پیش که علاقه وافر خودم به بچه ها و بازی کردن با آنها را متوجه شدم، به مربی مهدکودک شدن هم فکر کردم. اما اینکه بخواهم روزی معلم ریاضی بشوم هرگز!!

ولی تجربه جالبی بود. اینکه چند ساعت تو باشی و پسرکی و مسئله های تناسب ریاضی پنجم ابتدایی. و فکر کردن به اینکه، سال ها پیش که من جای پسرک بودم، آیا همین مسئله های ساده اکنون، مسئله های پیچیده آن موقع بود؟ یا مثلا من هم چند دقیقه ای وقت می برد تا ۱۰۰را بر ۴ تقسیم کنم و جواب ۲۵ را بدست آورم؟

وسط این نوستالژی ها مادر پسرک بود که هر چند دقیقه یک بار در را باز میکرد و می پرسید:"بلده؟یادمیگیره؟درست حل میکنه؟" و رو به پسرک:"خوب یاد بگیری ها!" 

با صرف نظر از مادر پسرک که اصرار فراوانی به خوراندن من داشت روز خوبی بود. فردایش که منتظر نتیجه امتحان پسرک بودم، خبر رسید که امتحان منحل شده است:/


*روز چهارم هم تمام شد. آواربرداری ساختمان هم تمام شود، آوارهای ریخته شده زندگی مردم را چگونه می شود جمع کرد؟!


۹۵/۱۱/۰۳
منتظر اتفاقات خوب (حورا)

نظرات  (۸)

معلم سرخونه؟:))))
پاسخ:
نه خیلی جدی^__^
چه جالب:)
پاسخ:
:)
انقد کتاباشون عوض شده که درس دادن بهشون مصیبته 
کلا متدها تغییر کرده
پاسخ:
آره خیلی. همش می پرسیدم معلمتون هم اینجوری گفته؟!!
۰۴ بهمن ۹۵ ، ۰۰:۳۶ 🍁 غزاله زند
چه هیجان انگیز :) 
پاسخ:
:)
بنده خدا بچه چه استرسی داشته ://
پاسخ:
من بیشتر از اون استرس داشتم:/
شغل شاعرانه ایه...یاد جودی ابوت افتادم:)))
پاسخ:
شاعرانه!!
:))
من فکر نکنم حتی با بچه خودم هم حاضر باشم درس کار کنم :/
خیلی اعصاب و حوصله میخواد
پاسخ:
به بچه های کم سن وسال راحت تر میشه درس داد.
ولی در کل صبر وحوصله زیادی میخواد.
معلمی واقعا یه هنره...یه هنر که خیلی اعصاب و حوصله و صبر میخواد.
چیزهایی که من اصلا تو خودم نمی بینم.
من یاد خودمم به زور میدم چه برسه به یه نفر دیگه:))
ممنونم
یاعلی
پاسخ:
وقعا کار سختیه.
یه چندوقتی نبودید، خوشحالم که برگشتید.
خدا یارتون.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی