درانتظار اتفاقات خوب

به رسم محبت به نام خدا..

درانتظار اتفاقات خوب

به رسم محبت به نام خدا..

درانتظار اتفاقات خوب

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام
اتفاق در لغت به معنای حادثه وپیشامد است
و اتفاق خوب همان پیشامدی است که حالمان راخوب می کند

آدمی که منتظر است
هیچ نشانه خاصی ندارد!
فقط
باهرصدایی برمیگردد


"یک نفر
کاش همین لحظه
همین جا فی الفور
برسداز ره و
حال دل من خوب شود.."

امضا:منتظراتفاقات خوب!


در منوی بلاگ ببینید "یک صفحه نور"‌

بایگانی

عاشق آقای پ شدم!

يكشنبه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۵، ۰۲:۴۶ ب.ظ

به نام زیباترین


چند ماه پیش عکس آقای پ را دیدم و نمی دانم چرا احساس کردم مرد جالب و دوست داشتنی است. حرف های زیادی درموردش شنیده بودم، نظرات خیلی موافق و نظرات خیلی مخالف. این حرف ها و این نظرات و حتی خود آقای پ آنقدرها هم مهم نبود که بخواهم به دنبال راستی یا ناراستی حرف های زده شده باشم.

چند روز پیش که بعد از دعوت مجری برنامه و با تشویق حضار، آقای پ پشت تریبون رفت و شروع به صحبت کرد، از تمام حرف هایش و حتی لباس پوشیدنش می شد خودمانی بودنش را فهمید. صحبت هایش دوست داشتنی بود. بغل دستی ام گفت:"کاش کمی هم اهل عمل بود!" و من واقعا نمی دانم چه اندازه اهل عمل است!

ظهر که به خواهرم گفتم احساس می کنم عاشق آقای پ شده ام، خندید.

شب به پدرم گفتم که آقای پ هم آمده بود وحرف هایش خیلی به دلم نشست. پدر هم خاطره ای از آقای پ تعریف کرد که شاید مثالی بود برای کمی اهل عمل بودنش.

حالا با وجود تمام نظرات مخالف و با علم به اینکه آقای پ هم مثل تمام هم صنف هایش می تواند زیرآبی رفتن و تظاهرکردن بلد باشد، اگر بازهم قرار باشد در مجلسی خودمانی آقای پ چنددقیقه ای صحبت کند، دوست دارم که از شنونده های آن جا باشم.


*از معدود ویژگی هایی که در خود سراغ دارم که مورد پسندم است، همین علاقه ام برای جامه عمل پوشاندن به حرف های خوبی است که متکلم می گوید حتی اگر خودش عامل به آن حرف ها نباشد.

۹۵/۱۱/۱۰
منتظر اتفاقات خوب (حورا)

نظرات  (۸)

لی لی لی:دی
پاسخ:
دی:
با این اوصاف منم عاشق آقای پ شدم:دی
پاسخ:
:!
بیا دوئل کنیم دی:
بهار چی میگی الان غیرتی میشه گیس وگیس کشی راه میوفته:)))
پاسخ:
دوئل می کنیم:))
به آقای پ سلام برسونید....
پاسخ:
بزرگیتون رو:)
۱۱ بهمن ۹۵ ، ۱۱:۰۳ مهــ ـــسا
بی اجازه من عاشق شدی؟؟؟!
پاسخ:
بااجازه دی:

۱۱ بهمن ۹۵ ، ۲۰:۳۶ سراج الدین
سلام
چه ویژگی خوبی دارید
تبریک میگم
پاسخ:
سلام.
خودم هم دوسش دارم:)
ممنون.
مطمئنید از واژه درستی استفاده کردید؟
عشق؟
برای یک آشنایی کوتاه مدت و دورادور واژه درستیه؟
به نظرم عشق خیلی گسترده تر و عمیق تر از این حرفهاست!!
پاسخ:
مطمئنا منظورم عاشق شدن واقعی نبود.
اون لحظه و اون جا، حرف های این آقا و نحوه حرف زدنشون برای من دوست داشتنی بود و نه چیز دیگه.
ایشون هم سن پدر من هستند!!
عشق، مجهول ترین و شاید معلوم ترین اتفاق عالمه.
هوممم اصلش هم همینه...اگه طرف چیز خوبی میگه باید ملکه ی ذهنمون کنیم و بهش عمل کنیم...مهم نیست اون انجامش میده یا نه :)
پاسخ:
بله:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی