درانتظار اتفاقات خوب

به رسم محبت به نام خدا..

درانتظار اتفاقات خوب

به رسم محبت به نام خدا..

درانتظار اتفاقات خوب

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام
اتفاق در لغت به معنای حادثه وپیشامد است
و اتفاق خوب همان پیشامدی است که حالمان راخوب می کند

آدمی که منتظر است
هیچ نشانه خاصی ندارد!
فقط
باهرصدایی برمیگردد


"یک نفر
کاش همین لحظه
همین جا فی الفور
برسداز ره و
حال دل من خوب شود.."

امضا:منتظراتفاقات خوب!


در منوی بلاگ ببینید "یک صفحه نور"‌

بایگانی

سازت را با بهار کوک کن!

شنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۵، ۰۸:۱۱ ب.ظ

به نام خدای فصل ها


اسفند که از راه می رسد، بوی خانه تکانی از خانه هامان بلند می شود. قسمت جذاب خانه تکانی پیداکردن چیزهایی است که خیلی وقت است ندیدیشان. حالا یا تا همین چند سال پیش و یا خیلی سال پیش. مثلا کشوی پر از کاغذ و دفتر را باز می کنی و زیر همه این کاغذها، تقدیرنامه هایی را پیدامیکنی که زمانی که دانش آموز دبستان بوده ای، گرفته ای. یا وقتی ساک پر از پارچه و لباس را که چند وقتی است گوشه ای خاک می خورد باز می کنی، یک لباس دووجبی پیدا میکنی. همانی که چندین و چند سال پیش وقتی قدت همان دو وجب بود، با این لباس ها توی صحن امام رضا(ع) دوییده ای، خندیده ای و... . حتی اگر لحظه ای از آن روزها را به خاطر نداشته باشی، خاطره اش را ده ها بار از زبان مادرجانت شنیده ای. و ته دلت آرزو کنی که می شود همین سال۱۳۹۶ ، سال دوباره قدم زدن توی صحن حرم باشد. این بار نه با لباس های دو وجبی، این بار با بغض های رسوب شده ی چندوجبی.

بهار در راه است و می خواهیم از کوک کردن سازهایمان بگوییم. درست است که "امسال هم گذشت ولی از عشق اثری نیست!" اما بیایید سال ۹۶ راجور دیگری رقم بزنیم. بیایید با بهار آغاز کنیم، به نوشدن و به شکوفه دادن.

بهار منتظر ماست...



*در همین راستا بخوانید: بهارو باهم جشن بگیریم:) ،  آقاگل ،  گندم بانو ، حریری به رنگ آبان  ، من یک دختر مسلمانم ، تویی پایان ویرانی  ،  عقاید یک رامین ، آوو کادو ، 1Engineer'sDailyNotes ،شمال غربی تنت ، پالادیوم ، واران ، حبه انگور ، ضربانِ لبخندهایت ، تراکم اندیشه ها ، یک بلاگر آرام ، خورشید ، بهاری از تباربهمن ، ابله بزرگوار ، ماهی گلی

۹۵/۱۲/۲۱
منتظر اتفاقات خوب (حورا)

نظرات  (۷)

۲۱ اسفند ۹۵ ، ۲۱:۴۲ ماهیِ نفس کِش! :)
خونه تکونی فقط اونجاش ک خاطرات قدیمیتو میبینی :)

بهارت پیشاپیش خوش باشه مهربون :)
پاسخ:
دقیقا. 
سپاس:))
۲۲ اسفند ۹۵ ، ۰۷:۳۶ دایی ‌‌جان
Perfect :)
بچه که بودم نزدیک عید Carpet های خونه رو من میشستم؛ واسه همین همیشه انتظار پیدا کردن چند دانه هزار تومنی زیر فرشها رو داشتم:) 
+منم به نوبه خودم شرکت کردم تو کوک کردن سازم با بهار!
پاسخ:
کی زیر فرش پول میگذاشت؟!:)
:)) سازتون همیشه کوک باشه.
۲۲ اسفند ۹۵ ، ۱۰:۴۲ •✿ آرورا ✿•
آخی چقد این پستت تجدید خاطره بود برای من... لوح تقدیرا.. لباسای دو وجبی، کادوهایی که از بچگی تا حالا گرفتم ...
پاسخ:
کلی پاک کن رنگی رنگی پیدا کردم:))
امیدوارم به زودی زود مشهد مشرف بشید
پاسخ:
ممنون:))
برای همه آرزومندها دعا کنید.
انشاءالله قسمتت میشه:)
پاسخ:
:)
ایشالله که امسالهم قسمتت بشه :)

وایییی...این لباس چقد گوگولیه...من هر وقت لباسای نوزادیمو می دیدم کلی قربون صدقه شون می رفتم...یه بوی خوبی هم میدادن...مامان می گفت بوی صابونه...من می گفتم نه بوی نی نی حریره :))

بهارت قشنگ و قشنگ تر باشه الهی حورای عزیزم ^_^
پاسخ:
ممنون حریر جانم:)))
سالی پراز حال خوب داشته باشی:)
گفته‌ ام بارها و می‌گویم
بی وجودش حیات مکروه است

همه‌ی عمرتکیه‌ گاهم بود
پدرم نام کوچکش کوه است...

| امید صباغ نو |
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی