درانتظار اتفاقات خوب

به رسم محبت به نام خدا..

درانتظار اتفاقات خوب

به رسم محبت به نام خدا..

درانتظار اتفاقات خوب

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام
اتفاق در لغت به معنای حادثه وپیشامد است
و اتفاق خوب همان پیشامدی است که حالمان راخوب می کند

آدمی که منتظر است
هیچ نشانه خاصی ندارد!
فقط
باهرصدایی برمیگردد


"یک نفر
کاش همین لحظه
همین جا فی الفور
برسداز ره و
حال دل من خوب شود.."

امضا:منتظراتفاقات خوب!


در منوی بلاگ ببینید "یک صفحه نور"‌

بایگانی

افق

پنجشنبه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۶، ۰۳:۴۶ ب.ظ

بسم ربّ شهر رمضان


بعد از شستن ظرف های سحری، لَم داده بودم به پایه کاناپه و داشتم قُلُپ قُلُپ آب را وارد حلقم می کردم که با شنیدن صدای تقریبا بلند الله اکبر از تلویزیون، چشمانم به گشادترین حد ممکن رسید، حلقم در جا قفل شد و دهانم آماده بود که مثل یک فواره عمل کرده و تمام آب هایی را که در راه رسیدن به حلقم بودند، به سقف خانه بپاشد. که همین چشمان گشاد شده به سمت گوشه تلویزیون چرخید و عبارت ملکوتی[!] "اذان صبح به افق تهران" را خواند! راه حلق باز شد! چشم ها با خیال راحت بسته شد! و عمل آبرسانی بدون تلفات مادی به سرانجام رسید!

۹۶/۰۳/۱۱
منتظر اتفاقات خوب (حورا)

نظرات  (۲۸)

:))
خدا رو شکر تلفاتی نداشته!
پاسخ:
بله شکرِ خدا:)
آخی خیلی شک بزرگی بهت واردشده ولی یه لحظه خدااومدکمکت وشوکه برطرف شد:))

روزه ونمازت مقبول درگاه باری تعالی:))
پاسخ:
اون لحظه یاد یه گیفتی تو تلگرام افتاده بودم:)))
 هم چنین:)
:)))
اذان صبح ما زودتره ها
اذان مغربمون دیرتر از تهران
پاسخ:
اذان صبح تهران چند دقیقه ای زودتر از تبریزهست!!!
عه خوبه پس :)
آخه هر سحر منو خواهرم به شوخی نق میزنیم زودتر از تهران اذان صبحمونه و دیرتر از اونا اذان مغرب.
پاسخ:
البته نق زدن داره ها! اذان صبح تهران فقط چنددقیقه زودتر از ماست ولی اذان مغربشون نیــــــــــــــــم ساعت زودتر از ماست:))))))))
۱۱ خرداد ۹۶ ، ۱۶:۲۰ مــیـمـ‌‌‌‌ ‌‌‌‌
ظرفای سحری رو سحر میشورین؟
آخه چطور:)))
پاسخ:
بلی
به سختی:((
ههههه خدایی برای منم پیش اومده :) ما که تایم میگیریم با اذان مشهد :) 

پاسخ:
:/
@هلما
میشه بگید چجوری ممکنه افق یه شهر تو غروبش با طلوعش برعکس هم باشن؟
واه! O   o
پاسخ:
جواب دادند^_^
@ خانم اشک جان
شدنش که شدنیه و توجیه علمی هم داره برا مثال:
شیراز--> اذان صبح: 4:27 و اذان مغرب: 20:14
تبریز--> اذان صبح: 4:13 و اذان مغرب: 21:03
اینم مستندش:)
http://uupload.ir/files/gofh_screenshot_۲۰۱۷-۰۶-۰۱-۱۶-۴۳-۵۴.png
و
http://uupload.ir/files/a7az_screenshot_۲۰۱۷-۰۶-۰۱-۱۶-۴۴-۱۰.png
پاسخ:
با تشکر^_^
منم با این مورد برخورد کردم.
پاسخ:
تجربه غریبیه دی:
اوه اوه چه خفن:دی
پاسخ:
D:
ضد حال شیرینی بود:))
پاسخ:
تهش شیرین شد:))
۱۱ خرداد ۹۶ ، ۱۷:۵۲ ماهی کوچولو
اون چیزی که هلما گفت بخاطر اختلاف ارتفاع است که باعث اختلاف طول جغرافیایی قابل توجه میشه و روزها توی یه عرض کوتاه بلنده 
این رو بعد اینکه شیراز من رو برد تو کما فهمیدم :))
+ این اذان تهران تو شهرای دیگه خیلی نامردیه
یه بار داشتم با دوستم حرف میزدم دیدم دقیقا با اذان تهران داره صدای اذان میاد از جایی که هست! فکر کردم اومده تهران کلی بهش نق زدم :)) بسختی ثابت کرد اشتباه میکنم :)) 
پاسخ:
من بهش میگم تغییرات افقی دی:
+:)))
۱۱ خرداد ۹۶ ، ۱۸:۱۵ یــاسـᓄـךּ ●‿●
خخخ :)
خداروشکر تلفاتی نداشته !
یه بار برای منم اتفاق افتاده :دی
پاسخ:
بله خداروشکر:)
مثل من؟ یا جدی؟
۱۱ خرداد ۹۶ ، ۱۹:۲۳ هلیا استاد
قبول باشه ^_^
پاسخ:
عبادات شما هم قبول باشه:)
۱۱ خرداد ۹۶ ، ۱۹:۲۹ 🍁 غزاله زند
خدا رحم کرد :))
نماز روزهات قبول حق عزیزم :) 
پاسخ:
طاعات و عباداتتون قبول باشه:)
واقعا لحظۀ سختیه! آدم سکته میزنه!!! :|

خداروشکر به خیر گذشت :))
پاسخ:
:|
آره بعدش آب به نظرم گواراتر بود:))
۱۱ خرداد ۹۶ ، ۲۲:۱۲ مهــ ـــسا
حالا که به خیر گذشت ولی شما باید شبکه استانی رو بازکنی!
آخ آخ قیافه اون لحظه ات :)))
پاسخ:
آخه این چند روزه مادرجان همش میگه: آب خوردنت رو نگه میداری دقیقه 90!!! اذان میگه و تو هنوز قصد داری بری آب بخوری!
اون لحظه حس کردم هشدار مادرجان به وقوع پیوست!!
دیـــــــدنی بود:)))
مواظب خودت باش بانو :)
پاسخ:
خدا مراقبمون باشه:)
۱۲ خرداد ۹۶ ، ۰۲:۲۱ نویسنده عشق
ما جلو بزرگترامون پاهامونو دراز نمیکردیم -__-
به خیر گذشت :|
پاسخ:
بزرگترام تو اتاق نبودند:))

حالا خدا راضی هم نیست این شکلی اون قلپ آبو ناکام بذارید! 
پاسخ:
یه حال غریب لب مرزی داشتم!!
۱۲ خرداد ۹۶ ، ۱۲:۵۱ نیمه سیب سقراطی
من سحر یه لیوان آب گذاشتم کنار دستم بخورم بعد یه لحظه فقط یه لحظه رفتم سراغ گوشیم دیگه زمان از دستم در رفت اذان رو گفتن موند به دلم این لیوان آب :))
پاسخ:
تو همان جرعه آبی که نشد وقت سحر
بزنم لب به تو و زود اذان را گفتند...
دقت کردین چه کلاه بزرگی سر ما غرب نشین ها رفته؟؟ اذان صبح مون چن دیقه فاصله داره با شرقی ها ولی اذان مغرب مون نزدیک یک ساعت!!!
خدا رو شکر که به سلامتی نوشیدی اون آب رو:)
پاسخ:
خدا دوسمون داره:))
نوش جونم شد!
من یه بار تو اعتکاف چند سال پیش این اتفاق برام افتاد و تمام دوستان اطراف مستفیض شدن:)))
خدا رو شکر مال تو تلفات نداشته:)
یاعلی
پاسخ:
:))))
آره شکرخدا.
یاعلی
نچ! مردم چه دین و ایمون قرصی دارن!
پاسخ:
البته یه وقت ریا نشه!!
۱۲ خرداد ۹۶ ، ۱۸:۴۲ المیرا شاهان
:))

قبول باشه.
پاسخ:
:)
ما که اذان صبح و مغربمون نیم ساعت زودتر از تهرانه این مشکلا رو نداریم...
پاسخ:
فرقمون از شرق تا غربه!!
مواظب باشید خفه نشید
پاسخ:
نشدم شکرِخدا.
یعنی نمیشد بخوری؟!!!!!!!!
میشداااااااا :)
دنبالم کن تازه پیدات کردم..
پاسخ:
اونو که خوردم. اذان تهران بود، اذان ما که نبود!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی