درانتظار اتفاقات خوب

به رسم محبت به نام خدا..

درانتظار اتفاقات خوب

به رسم محبت به نام خدا..

درانتظار اتفاقات خوب

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام
اتفاق در لغت به معنای حادثه وپیشامد است
و اتفاق خوب همان پیشامدی است که حالمان راخوب می کند

آدمی که منتظر است
هیچ نشانه خاصی ندارد!
فقط
باهرصدایی برمیگردد


"یک نفر
کاش همین لحظه
همین جا فی الفور
برسداز ره و
حال دل من خوب شود.."

امضا:منتظراتفاقات خوب!


در منوی بلاگ ببینید "یک صفحه نور"‌

بایگانی

جوانی شمع ره کردم!

يكشنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۶، ۰۱:۱۹ ب.ظ

به نام خدا


اغلب وقتی ما را باهم می بینند، بعضی با یک لبخند کوچک و بعضی با قیافه متعجب می پرسند: دوقلویید؟!

و ما با اینکه اوایل تعجب می کردیم، ولی حالا عادت کرده ایم و با لبخند جواب می دهیم: نه چهارسال اختلاف سنی داریم!

و بعد از اینکه فرد مقابلمان بابت شنیدن چهارسال اختلاف سنی شگفت زده شده، در حالی که قیافه جفتمان را از نظر می گذراند به من اشاره میکند و می گوید: تو بزرگتری؟!

و جواب می دهد: نه من بزرگترم!

و هر دویمان یک لبخند دیگر ضمیمه این مکالمه تکراری می کنیم!

چند وقت پیش که این ماجرای تکراری را برای پدرجان تعریف می کرد، و می گفت که اغلب فکر میکنند جوانتر و کم سن و سال تر از من هست! از آنجایی که ایرانی جماعت، تهدیدها را به فرصت تبدیل می کند، بنده خاطرنشان کردم که این سوء تفاهم به علت عاقلانه تر رفتار کردن اینجانب است که اغلب مرا بزرگتر از او می دانند!


۹۶/۰۵/۰۱
منتظر اتفاقات خوب (حورا)

نظرات  (۱۷)

۰۱ مرداد ۹۶ ، ۱۳:۲۱ •✿ آرورا ✿•
آبجی تونه؟ خدا حفظتون کنه
پاسخ:
بلی:)) ممنونم. خدا خانواده رو برای شما و شما رو برای خانواده حفظ کنه.
سلام
خدا هردوتون رو حفظ کنه ...
پاسخ:
سلام.
ممنون. خدا خانوادتون رو براتون حفظ کنه.
۰۱ مرداد ۹۶ ، ۱۳:۳۳ سِناتور تِد
: ]
خیلی باحاله
پاسخ:
:))
منم می خواستم تو نمک شو باشم! قسمت نشد! (شما فکر کنید من خیلی طنز نویسم^_^)
خخخخ چ باحال:))
پاسخ:
دی:
:))) چه باحال
من یه همکلاسی دارم که ۸،۹ سالی هست دوستیم چندین بار ازمون پرسیدن شما دوقلویید؟و ما میگیم نه باز میگن خواهرید بازم میگیم نه:))
یاعلی
پاسخ:
:))
باهم وقت گذروندید، شبیه هم شدید:))
چه خوب و باحال! :)

پاسخ:
:))
دقیقا دقیقا دقیقا ماجرای من و آبجی بزرگه با چهارسال اختلاف سنی :)
ووووو دقیقا دقیقا جواب من :)
ولی انصافا خودمم قبول دارم آبجیم بی بی فیسه.
خدا را هم حفظتون کنه
پاسخ:
منم قبول دارم که بیبی فیس هست ولی بازم جوابم همینه^_^
منو خواهرم هم می گفتن سیبی که از وسط نصف شدین 
گرچه من قبول نداشتم و می گفتم خواهرم خوشگل تره 
و کلا بین ما سه خواهر کسی باور نمی کرد من بزرگتره باشم...
یادمه وقت پایان نامه خواهرم رفتیم تهران
و دوستش گفت شما خواهر بزرگشین گفتم آره 
نمی دونم ۳ سال تفاوت رو می دونست یا خودمون اونجا بهش گفتیم 
همش می گفت باورم نمیشه شما کوچیکتر دیده میشین... 

پاسخ:
چرا شما بزرگترها کوچیکتر دیده می شید؟!
جالبش اینه که خواهر من خیلی وقت ها بابت این موضوع شاکی هست!!
درود به شرف آریاییت:)))
خدا حفظتون کنه:)
پاسخ:
درود به بانوی کوهنورد:))
ممنون.
۰۲ مرداد ۹۶ ، ۰۱:۰۶ مهرداد طارقلی
ولی به نظرم علت اینکه آبجیتون جوان تر از شما نشون میدن میتونه این باشه که راحت تر و عاقلانه تر تونسته با موضوعات و... کنار بیاد و درکش کنه و پیش خودش حلش کنه به خاطر همینه جوان تر مونده... :) :) :) 
هدف از این حرف فقط زیر سوال بردن تعریف شما از خودتون بود :)
پاسخ:
کاملا برعکس اینی که گفتید، من خیلی خونسردتر و بی خیال تر از خواهرم هستم^_^

این اتفاق چندسال پیش واسه من و مامانم هم افتاد!! گفتن خواهرید/!:))) من میخواستم گریه کنم:))
پاسخ:
تو نباید گریه کنی، مامانت باید خوشحال باشه:))
۰۲ مرداد ۹۶ ، ۱۲:۱۱ یــاسـᓄـךּ ●‿●
به به :)
چه بامزه :)
پاسخ:
:))
وای دقیقاً مثلِ من و خواهرم :))
پاسخ:
خدا حفظتون کنه برای هم:)
منم همین مشکل رو با پسردائیم دارم. بخصوص وقتایی که همراه برادرام باشیم همه فکر میکنن ما 4تا برادریم و من از همه بزرگترم. :)
خیلی برخورد جالبیه.

پاسخ:
پدربزرگ بیان هستید دیگه:)
چه ناز :)))))
عاقبت به خیر بشین 😇
پاسخ:
سلامت باشی:)
تا 10 سالگی همه فکر میکردن منو برادرم هم دوقلو هستیم با وجود سه سال اختلاف سنی...
اما پسره دیگه کم کم بزرگ شد از منم زد جلو الان همه فکر میکنن من ازش کوچیکترم :دی
پاسخ:
پسرا یهو بزرگ میشن و همه رو میزنن جلو:)))
خدا حفظش کنه.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی