درانتظار اتفاقات خوب

به رسم محبت به نام خدا..

درانتظار اتفاقات خوب

به رسم محبت به نام خدا..

درانتظار اتفاقات خوب

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام
اتفاق در لغت به معنای حادثه وپیشامد است
و اتفاق خوب همان پیشامدی است که حالمان راخوب می کند

آدمی که منتظر است
هیچ نشانه خاصی ندارد!
فقط
باهرصدایی برمیگردد


"یک نفر
کاش همین لحظه
همین جا فی الفور
برسداز ره و
حال دل من خوب شود.."

امضا:منتظراتفاقات خوب!


در منوی بلاگ ببینید "یک صفحه نور"‌

بایگانی

من به پاییز پرازحادثه عادت ندارم

جمعه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۶، ۱۲:۱۵ ب.ظ

ماییم و نوای بی نوایی


پادشاه فصل ها پاییز:

تا جایی که یادم می آید، پاییز همیشه برایم کوتاهترین فصل سال بوده است. با اتفاقات کم رنگی که در خاطرم کم رنگ تر شده. با این حال دوست داشتنی هایش کم نیست: رنگ هایش، بارانش...

امسال در انتظار پاییز پر از اتفاق هستم. از جنس خوبش:-)


هم شاگردی سلام:

درحالی که جمع کثیری از دانشجویان، سال تحصیلی را آغاز نکرده و بوی ماه مهر اصلا به مشامشان نرسیده، ما نه تنها در کلاس حاضر شدیم و اساتید محترم نیز حضور به عمل رسانده و تدریس فرمودند، تکلیف و تمرین و پروژه هم تعیین کردند:|


به بهانه محرم:

حسینی بشوید نه هیئتی! زیرا اگر گرم هیئت بشوید حسینتان را آنگونه که خود دوست دارید و باب میلتان است می سازید و هرکس با میل شما مخالف باشد، می گویید با حسین(ع) مخالف است. ولی اگر حسینی باشید. هیئت و رفتارتان را بر مبنای حسین می سازید. هیئتی شدن کاری ندارد. کافیست ریش بگذارید و با پیراهن مشکی از این هیئت به آن هیئت بروید! حسینی شدن است که مشکل است. (آیت الله بهجت)


۹۶/۰۶/۳۱
منتظر اتفاقات خوب (حورا)

نظرات  (۱۴)

هر چی اتفاق خوبه برا تووووووووووو...

یاابوالفضل شما احیانا خ. خون نیستین؟؟ منظورم کلاستونه کلهم اجمعین.

حسینی بشویم..
پاسخ:
ممنوووووووون:-)
:-)))) در طول ترم ثابت میشه که نیستیم! خیلی قانونمند و منظمیم! تامیگن کلاسا شروع شده سر کلاسیم:/
ان شاالله.
هنوز این نسل از دانشجوها منقرض نشدن؟
پاسخ:
نه ما هنوز هستیم^_^
ولی جدای از شوخی من از این وضعیتمون راضی هستم. همیشه و همه جا تقصیر هارو میندازیم گردن مسئولین. ولی اینجا دیگه مسئولیت با دانشجو هست که به موقع بیاد سرکلاس. حالا اگه کوتاهی از غیردانشجو بود میگفتیم خارجی ها اِل و بِل اند. حالا یه بار هم ما می خواهیم مثل خارجی ها منظم و قانون مند باشیم:-)
خودِ ژاپنی ها هم بعدِ محرم میرن دانشگاه خانم :/ 
پاسخ:
می خواهیم رو دست ژاپنی ها بلند شیم:-)
منظورتون این نیست که به خاطر محرم و عزاداری ها نریم دانشگاه؟!
اصن حرامه خانم! حرام! نرید! شرمتان باد :)))

نه! کلا زوده! 
پاسخ:
:-))
ما هم فکر میکردیم زوده. ولی جدی جدی شروع شد!
کاش حسینی بشویم.

موفقیات بانو
پاسخ:
ممنون:-)
۳۱ شهریور ۹۶ ، ۱۸:۳۰ ماهی کوچولو
ما از فردا باید بریم 7 صبح :/ من چند روزه شبا سعی کردم زود بخوابم صبح زود بیدار شم ولی الان حس میکنم فردا کل کلاس رو میخوابم ان شاء اللة اساتید محترم بداخلاق نباشن
پاسخ:
کلاس و استاد و درس اگه خوب باشه، خوابت نمیگیره. بعضی کلاس ها هم هستند که تا اسمشون میاد آدم خمیازش می گیره.
کل پستت عالی بود... آخری عالی تر...
پاسخ:
لطف داری بانوچه:-)
آخری که حرف من نیست.
منم از این دست دانشجوهای رو مخ بودم که همه بچه های کلاس می خواستن کله مو بکنن، هنوزم اگه پیدام کنن همین کارو میکنن باهام
با اینکه از شهرستان میومدم ولی همیشه قبل همه سرکلاس بودم و آخرین نفر بودم که واسه تعطیلات می رفتم خونه
پاسخ:
:-))))
اگه کسی نخواد بره منم نمیرم. ولی خب تقریبا همه میان که ماهم میریم:-))
۳۱ شهریور ۹۶ ، ۲۱:۵۵ ماهی کوچولو
فعلا پیش فرض ذهنیم اینه کلاس هفت صبحم خیلی خوفه :))
ریاضی 1 :/ 
پاسخ:
خوفه خواهر خوفه:|
۰۱ مهر ۹۶ ، ۰۲:۱۹ آرزو ﴿ッ﴾
من همیشه از پاییز یه غروبِ سرد و نمناک یادم میاد که سعی می‌کنم با افزودن برگای رنگی رنگی بهش در ذهنم حسش رو به خوب ارتقا بدم. 
این هفته استاد داشتیم که می‌گفت شما چرا از الآن اومدین کلاس؟ :|

عرض تسلیت و التماس دعا. :]
پاسخ:
من همون برگ های نارنجی تو پیاده رو و بارون های تندش یادم میاد:-)
ترم قبل یکی از استادهامون از دانشکده دیگه میومد و همین حرف رو زده بود، در حالی که 40 نفری سرکلاس بودند D:

محتاج دعاییم.
سلام میکنم متن رو ولی نخوندم :)
پاسخ:
علیک سلام:-)
۰۱ مهر ۹۶ ، ۱۶:۴۰ آقاگل ‌‌
به قول شاعر پاییز بهاری است که عاشق شده است :))
سلام.

پاسخ:
ببینیم پاییز امسال چه میکنه:-)
سلام
عالی بود...درود بر آقای بهجت
پاسخ:
روحشون شاد.
۰۴ مهر ۹۶ ، ۰۹:۴۱ شرف الدین
راجع به پاییز امسال حس خاضی نداشتم. فقط امیدوارم سال دیگه اول مهر دانشجوی دکتری دانشگاه تهران باشم



اون بحث راجع به محرم خیلی خوب بود. خدا کنه واقعا حسینی بشیم
پاسخ:
ان شاالله.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی