درانتظار اتفاقات خوب

به رسم محبت به نام خدا..

درانتظار اتفاقات خوب

به رسم محبت به نام خدا..

درانتظار اتفاقات خوب

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام
اتفاق در لغت به معنای حادثه وپیشامد است
و اتفاق خوب همان پیشامدی است که حالمان راخوب می کند

آدمی که منتظر است
هیچ نشانه خاصی ندارد!
فقط
باهرصدایی برمیگردد


"یک نفر
کاش همین لحظه
همین جا فی الفور
برسداز ره و
حال دل من خوب شود.."

امضا:منتظراتفاقات خوب!


در منوی بلاگ ببینید "یک صفحه نور"‌

بایگانی

به نام خدای دانای غیب


یه زمانی فکر می‌کردم کلا در ذات بنی‌آدم هست، که میره سمت کاری که نباید! مثل بچه‌ای که دست میزنه به بخاری داغ و جیز میشه، همش دوست داره با کارد و چنگال بازی کنه، هی دوست داره با هر چیز ممنوعه‌ای سر و کله بزنه، به جای اینکه با توپ و عروسک و ماشین کوچولوی رنگیش بازی کنه! بزرگ هم که میشن همینه! یهو دوست داره کارهایی بکنه که شاید سالم و حتی زنده ازشون نیاد بیرون. ماشین رو با سرعت برونه و لایی بکشه و سبقت بگیره و فکر نکنه به اینکه تصادف می‌کنه و جمجمه‌ش متلاشی میشه. خودشو به یه نخ بند کنه و از ارتفاع پرت کنه پایین و جیغ بزنه و به احتمال پاره شدن اون نخ فکر نکنه!
اما همه این شکلی نیستن! وقتی اون شب داشتم به بدترین شکل ممکن نقشه رو می‌خوندم و مسیر میدادم و احتمال تصادف رو ندانسته برده بودم بالا، التماسم کرد گوشی رو ازم بگیره و خودش بگه مسیر رو! نه که از گم شدن و دیر کردن بترسه، گفت نگران جونمونه!
وقتی داشتیم با برق شهری تست می‌زدیم و من دلم می‌خواست ببینم قراره چه اتفاقی بیفته و داشت دعوام می‌کرد که برم یه گوشه وایسم و نگاه نکنم و من آخرش هم زیرچشمی نگاه کردم و اون جرقه رو دیدم، فهمیدم همه آدم‌ها دلشون نمیره سمت ممنوعه‌ها!
نمی‌دونم چه شکلی میشه که آدمی چیزی رو میخواد که نباید! که ذهنش درگیر چیزی میشه که نباید! که همش به چیزی فکر میکنه که نباید! من می‌دونم نباید‌ها رو! یعنی بیشترِ نبایدهای زندگیم رو می‌دونم! اما نمی‌دونم کجای ذهنم داره مقاومت می‌کنه در برابرش که با وجود دونستن نبایدها از خواستنشون دارم اذیت میشم! 
۰۲/۰۳/۱۶
منتظر اتفاقات خوب (حورا)

نظرات  (۳)

شاید یقین نداریم به علت نباید
یقین چشم رو باز می کنه
ماهیت رو می بینیه
مثلا خوردن لجن هم ممنوعه و نباید هست
کسی هست که بگه من میرسم سمت خوردن لجن با این که می دونم نباید هست؟
نه چون یقین پیدا کرده به ماهیت کثیف و مضر لجن
داره واقعا می بینه
پاسخ:
در کل حرف زدن راحتتره :)
بله
ولی وقتی دغدغه بشه
همون حرف مستعد عملی شدن هم میشه :)
پاسخ:
:)
من ولی ترسوام برای رفتن سمت نبایدها...
پاسخ:
میدونی نسرین گاهی واقعا احتیاط و نرفتن سمت نبایدها انتخاب بهتریه انگار. 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی