درانتظار اتفاقات خوب

به رسم محبت به نام خدا..

درانتظار اتفاقات خوب

به رسم محبت به نام خدا..

درانتظار اتفاقات خوب

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام
اتفاق در لغت به معنای حادثه وپیشامد است
و اتفاق خوب همان پیشامدی است که حالمان راخوب می کند

آدمی که منتظر است
هیچ نشانه خاصی ندارد!
فقط
باهرصدایی برمیگردد


"یک نفر
کاش همین لحظه
همین جا فی الفور
برسداز ره و
حال دل من خوب شود.."

امضا:منتظراتفاقات خوب!


در منوی بلاگ ببینید "یک صفحه نور"‌

بایگانی

شعر سفارشی*باتشکر از هانس شنیر*

پنجشنبه, ۷ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۲:۵۰ ب.ظ

به نام دوست


"هانس شنیر" یک اتفاق خوب رو خلق کرده و اون هم اینه که توی این پست موسوم به پروژه شعر از دوستان خواسته کلمات پیشنهادیشون رو مطرح کنند تا باهاشون شعر بنویسه!

بنده "اتفاق خوب" رو پیشنهاد دادم و...


*به شکوفه های گیلاس نگاه کن

پروانه ها

گل ها

نحوه ی اتصال نور به زمین

 

به سپیده دم نگاه کن

جانت را در جان چه کسی ریخته ای؟

که شب  را در سرت ریخته است؟

و  ستاره ها در قلبت

خاموش نمی شوند؟

 

تو

در انتظار اتفاق خوبی بودی

چراغ ها اما خاموش ماندند

و کسی برای نجات تو

دستانش را دراز نکرد

 

پس برخیز

تکه های قلبت را

کنار یکدیگر بگذار

آدم های خوب را در آغوش بگیر

و مگذار یاد کسانی

که در دره ها رهایت کردند

تا قله ها بر قلبت سنگینی کند

 

به شکوفه های گیلاس نگاه کن

اردیبهشت آمده است

شاید این بار

دستان گرمی

قلبت را لمس کنند

دستانی که معنای عشق را می فهمند *



**اگر دوست داشتید، حتما این اتفاق خوب رو تجربه کنید!


۹۶/۰۲/۰۷
منتظر اتفاقات خوب (حورا)

نظرات  (۱۵)

:))))) ++++
پاسخ:
:)
چه قشنگ:)
پاسخ:
آره:)
چقدر قشنگ بود :)
مخصوصا آخرش *_*
پاسخ:
خیلی:)
هانس شنیر👏👏👏
پاسخ:
:)
به به....عالی بود..ممنونم :)
پاسخ:
:)
قشنگ بود یعنی الان؟ :|
پاسخ:
من که دوست داشتم!

بعضی شعرا انگاری با نوک انگشت روح آدمو لمس میکنن
پاسخ:
عجب تعبیری:)
من دوست داشتم 😇
پاسخ:
:)
اتفاق خوبی بوده :)
پاسخ:
:)
۱۱ ارديبهشت ۹۶ ، ۰۸:۲۲ مــیـمـ‌‌‌‌ ‌‌‌‌
خیلی جالب بود:)))
مرسی که گسترشش دادی:**
پاسخ:
:)
خواهش میکنم:)
چه خوشگل :)
پاسخ:
:))
رفتم توفازعاشقی
یه لحظه مجنون بی لیلی شدمم:)
پاسخ:
:)))
واااااای خدای من چقدر زیبا :) 
خوش به حالتون 
خوش به حالشون با این ذهن زیباشون 
سلام‌:)
پاسخ:
:))
اگه دوست دارید امتحان کنید!
سلام خوش اومدی:)
از کجا پیداشون کنم؟
پاسخ:
لینکش رو گذاشتم، روی عبارت"این پست" سطر اول کلیک کن.
رفتم درخواست دادم ممنون :) 
دارم به شعری که برام میگه فکر می کنم از الان چه ذوقی داره :)
پاسخ:
:))
پیشاپیش مبارکه!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی