درانتظار اتفاقات خوب

به رسم محبت به نام خدا..

درانتظار اتفاقات خوب

به رسم محبت به نام خدا..

درانتظار اتفاقات خوب

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام
اتفاق در لغت به معنای حادثه وپیشامد است
و اتفاق خوب همان پیشامدی است که حالمان راخوب می کند

آدمی که منتظر است
هیچ نشانه خاصی ندارد!
فقط
باهرصدایی برمیگردد


"یک نفر
کاش همین لحظه
همین جا فی الفور
برسداز ره و
حال دل من خوب شود.."

امضا:منتظراتفاقات خوب!


در منوی بلاگ ببینید "یک صفحه نور"‌

بایگانی

این نبض زندگی بی‌وقفه می‌زند...

جمعه, ۵ خرداد ۱۴۰۲، ۰۶:۱۹ ب.ظ

به نام خدای دنیای بی‌انتها

برگشتم، چون دلم خواست برگردم. چون چیزهایی رو اینجا داشتم که دلم می‌تونست براشون تنگ شه. برگشتم نه به خاطر اینکه باید برمی‌گشتم، برگشتم چون خواستم که برگردم.
هنوز هم پایتخت گرمه. هنوز هم خاکستریه. هنوز هم ظاهر زرق و برق دارش نتونسته توخالی بودنش رو پنهان کنه.
هنوز هم عادت ندارم کل روز به زبون دیگه حرف بزنم. هنوز هم کمتر حرف می‌زنم و بیشتر چت می‌کنم.
هنوز هم مستر ف جوگیر میشه و جلسات انگیزشی میذاره. هنوز هم گروه‌مون داره با چالش‌های مختلف دست و پنجه نرم‌می‌کنه. هنوز هم دکتر میم با بچه‌ها کنار نیومده. هنوز هم مستر ف سر هر چیزی ازمون شیرینی طلب می‌کنه.
هنوز هم ایستگاه نواب که می‌خوام خط عوض کنم، اشتباه می‌کنم. هنوز هم عادت به مسیرهای طولانی پایتخت ندارم. هنوز هم بچه‌های کوچیک دارن تو خیابون‌ها و متروها دست‌فروشی می‌کنند. هنوز هم جای گلوله رو شیشه‌های ورودی کوی پسران مونده.
هنوز هم تنهایی رو حس می‌کنم. هنوز هم استادم رو دوست دارم. هنوز هم زندگی ادامه داره...
۰۲/۰۳/۰۵
منتظر اتفاقات خوب (حورا)

نظرات  (۱)

چقدر نیاز دارم بنویسم زندگی هنوز ادامه داره.
ولی یه جایی فریز شدم انگار...
پاسخ:
مسئله همینه. کسی به این توجه نمیکنه که ما کجای این زندگی گیر کردیم! زندگی راه خودشو میکشه و میره...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی