درانتظار اتفاقات خوب

به رسم محبت به نام خدا..

درانتظار اتفاقات خوب

به رسم محبت به نام خدا..

درانتظار اتفاقات خوب

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام
اتفاق در لغت به معنای حادثه وپیشامد است
و اتفاق خوب همان پیشامدی است که حالمان راخوب می کند

آدمی که منتظر است
هیچ نشانه خاصی ندارد!
فقط
باهرصدایی برمیگردد


"یک نفر
کاش همین لحظه
همین جا فی الفور
برسداز ره و
حال دل من خوب شود.."

امضا:منتظراتفاقات خوب!


در منوی بلاگ ببینید "یک صفحه نور"‌

بایگانی

منه ده باخ

چهارشنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۷، ۱۱:۳۳ ب.ظ

به نام بخشنده‌ترین

یوخودان هش اویانمادیم
ددیلر من ایناممادیم
گشدی عمرُم ولی سنه
یاخچی نوکر اولانمادیم

*اصلا از خواب بیدار نشدم
گفتند و من باور نکردم
عمرم گذشت ولی برای تو
نوکر خوبی نشدم*

مختارنامه می‌بینم. برای چندمین بار. مختارنامه می‌بینم و می‌ترسم. مختارنامه می‌بینم و وحشت می‌کنم. مختارنامه می‌بینم و شک می‌کنم.
هر وقت این سریال پخش شده، سعی کردم ببینم. تکراری هست. ولی تاریخ هم تکرار می‌شه. مگه چشم‌هامون رو روی تاریخ می‌بندیم؟!
یه قسمتش رو دوست ندارم ببینم. می‌بینمش ولی سختمه! اون قسمتی که مسلم تنها می‌مونه! تنها! همش می‌گم الان باید یکی باشه! چرا هیشکی نیست؟ و هیشکی نیست. سخته بشینم اینجا نگاه کنم و هی بگم چرا کسی نیست!؟
مکن ای صبح طلوع

*عنوان: به من هم نگاه کن.

۹۷/۰۶/۲۸
منتظر اتفاقات خوب (حورا)

نظرات  (۹)

جان آقا, سنه قوربان آقا
پاسخ:
آتام آنام سنه قربان آقا
۲۹ شهریور ۹۷ ، ۰۰:۰۱ حـ . آرمان (استاد بزرگ)
السلام علیک یا ابا عبدالله. 
دقیقا. تاریخ همواره  در حال تکراره.
یه بزرگی میگفت " ملتی که تاریخ نمیداند محکوم به تکرار آن است" و متاسفانه الآن این موضوع خیلی زیاد داره به چشم میخوره.
التماس دعا.
پاسخ:
دونستن تاریخ به تنهایی کافی نیست. باید ازش درس گرفت.
محتاج دعاییم.
مکن ای صبح طلوع :'(((((
پاسخ:
:-( التماس دعا محبوبه جان
قیامتین گئجه سی اولسا بو گئجه ساییلیر
قیامت عالمی ظاهر دی جا به جا بو گئجه

دیللر بو گئجه نین صبحی اولمیه ای کاش
حَرَم دَه راحت اولا آل مصطفی بو گئجه

مکن ای صبح طلوع
پاسخ:
امشبی را شه دین در حرمش مهمان است
صبح فردا...
موقعی که تو کوچه داره میره و یکی یکی فرار میکنن... :(
پاسخ:
بدجور دلگیره
۲۹ شهریور ۹۷ ، ۱۱:۳۱ محمود بنائی
داد از غم تنهایی! 
پاسخ:
هیچی..
منم همچین حسی دارم به تاریخ ....
پاسخ:
فقط نمیدونم چرا بعد اینکه کار از کار میگذره می فهمیم این تکرار همون بود و ما باز اشتباه کردیم:-(
من برعکس خیلیها دوست ندارم تو ایام ظهور امام عصر باشم. علتیش هم دقیقا همینه که نمیدونم اون موقع چطور رفتار میکنم.
درسته که آدم در هرزمانی امتحام میشه، ولی اینکه امام معصوم باشه و حجت کاملا تمام باشه فرق میکنه
پاسخ:
شاید هم ما زیاده خواهیم! 
این کوفی ها همیشه اهل شونه خاله کردن بودن...
واقعا قسمتی که همه مسلم رو تنها میذاشتن دردناک بود...
پاسخ:
هممون می‌تونیم این ویژگی رو داشته باشیم متاسفانه:-(

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی