درانتظار اتفاقات خوب

به رسم محبت به نام خدا..

درانتظار اتفاقات خوب

به رسم محبت به نام خدا..

درانتظار اتفاقات خوب

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام
اتفاق در لغت به معنای حادثه وپیشامد است
و اتفاق خوب همان پیشامدی است که حالمان راخوب می کند

آدمی که منتظر است
هیچ نشانه خاصی ندارد!
فقط
باهرصدایی برمیگردد


"یک نفر
کاش همین لحظه
همین جا فی الفور
برسداز ره و
حال دل من خوب شود.."

امضا:منتظراتفاقات خوب!


در منوی بلاگ ببینید "یک صفحه نور"‌

بایگانی

حوّل حالنا

چهارشنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۷، ۱۲:۴۵ ق.ظ

یا مقلب القلوب

ترجیح می‌دادم بدون توجه به پایان ۹۷ و شروع ۹۸، پست‌های پیش نویسم را منتشر کنم. امشب بعد از اینکه طی خبری غافلگیرکننده متوجه شدم فردا شب ۹۷ تمام می‌شود، شوکه شدم! فکر می‌کردم هنوز چند روزی تا پایان ۹۷ مانده است! یک حال عجیبی شدم! هیچ جمله‌ای توصیفش نمی‌کند! نمی‌دانم از ۹۷ چه بگویم؟! یا درباره ۹۸؟! سال جدید می‌تواند پر از اتفاق باشد. ۹۷ خیلی زود تمام شد!
راستش را بخواهید من خیلی وقت‌ها از خاطره بازی می‌ترسم! خیلی وقت‌ها جرئت مرور خاطرات را ندارم! مثل حالا، که اصلا حال مرور آنچه در ۹۷ گذشت را ندارم! اما در اولین فرصت این کار را می‌کنم! می‌گویند" به حساب خودتان برسید، قبل از اینکه به حسابتان برسند!"
روزگارِ خوبی داشته باشید:-)
خدایا حوّل حالنا به بهترین حال




۹۷/۱۲/۲۹
منتظر اتفاقات خوب (حورا)

نظرات  (۹)

۹۷ سخت بود
پاسخ:
شاید ۹۸ سخت‌تر باشه!
امیدوارم ۹۸ خیلی بهتر باشه :)

+لطفا نترسونمون حورا! :|
پاسخ:
ان‌شاالله
چشم:-))) 
۲۹ اسفند ۹۷ ، ۱۱:۲۳ آسـوکـآ آآ
امیدوارم سال ۹۸ پر از دلخوشی و خوشی باشه برات :)
پاسخ:
ان‌شاالله برای همه:-)
منم شوکه شدم بخاطر یهویی رسیدنش، فکر میکردم حداقل دو روز از نودوهفت وقت داریم.!
پاسخ:
منم:-( 
بسی غافلگیر شدیم!
پس منتظر پست حسابرسی می مانیم
پاسخ:
بعد از سال تحویل، یه سکون و سکوت دوست داشتنی حاکم میشه، که بهترین وقت برای حسابرسی هست
۲۹ اسفند ۹۷ ، ۲۳:۵۴ ♕αяαмεsн♕ ...
مبارک 😊
پاسخ:
ممنون
۰۱ فروردين ۹۸ ، ۱۲:۰۰ 🍁 غزاله زند
سال ۹۷ رو دوست داشتم ❤
و برای دوست داشتنِ سال ۹۸ حتما بیشتر تلاش میکنم :)
عیدت مبارک حورا جانم :)
پاسخ:
ان‌شاالله ۹۸ برات دوست داشتنی تر باشه:-)
الان ما منتظر خاطرات حورا و97باشیم؟:)))
پاسخ:
نهD:
حتما که نباید منتشرش کنم:-)) شاید قابل پخش نبود.
بیاین منتظر خبرهای خوب ۹۸ باشیم:-)
سال نو مبارک. من هم تا به خودم جنبیدم دیدم سه روز از سال 98 سپری شده است. :)
پاسخ:
بله واقعا. چی شد که شد سه روز:/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی