درانتظار اتفاقات خوب

به رسم محبت به نام خدا..

درانتظار اتفاقات خوب

به رسم محبت به نام خدا..

درانتظار اتفاقات خوب

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام
اتفاق در لغت به معنای حادثه وپیشامد است
و اتفاق خوب همان پیشامدی است که حالمان راخوب می کند

آدمی که منتظر است
هیچ نشانه خاصی ندارد!
فقط
باهرصدایی برمیگردد


"یک نفر
کاش همین لحظه
همین جا فی الفور
برسداز ره و
حال دل من خوب شود.."

امضا:منتظراتفاقات خوب!


در منوی بلاگ ببینید "یک صفحه نور"‌

بایگانی

انتخاب واحد را فلسفی کنیم

جمعه, ۴ بهمن ۱۳۹۸، ۱۰:۵۰ ق.ظ

به نام خدا

همیشه انتخاب واحد به اندازه خوندن واحدها و امتحان دادنشون سخت بود. درگیرمون کرده و از ما انرژی گرفته.
شاید می‌خواد بگه انتخاب یه راهی به اندازه طی کردن راه و به مقصد رسیدن می‌تونه سخت و چالش برانگیز باشه.

۹۸/۱۱/۰۴
منتظر اتفاقات خوب (حورا)

نظرات  (۱۰)

۰۴ بهمن ۹۸ ، ۱۱:۲۶ ترویج و انتشار معارف مهدوی

سلام،

بله کاملاً درسته، انتخاب یک راه خیلی مهمه.

مثل انتخاب راه انتظار... انتخاب میکنم و بعدش افتاده مشکل ها...

پاسخ:
سلام.
هر راهی سختی‌های خودش رو داره:-)
۰۵ بهمن ۹۸ ، ۱۱:۲۸ دچارِ فیش‌نگار

اوف کوتابیااا عامو :) عجب برداشتی

پاسخ:
می‌خوام اینجوری خودم رو دلداری بدم!

من خیلی از انتخاب واحد خوشم میاد...مصخصوا وقتی دانشجوها با من بگیرن..همیشه میرفتم تو سایت چک میکردم چن نفر با من گرفتن!

 

پاسخ:
ما همیشه دردسر داشتیم سر انتخاب واحد-_- بعد هر ترم می‌گفتیم دیگه پوست کلفت شدیم یه ماجرای جدید پیش میومد.

ولی من همیشه انتخاب واحد راحتی داشتم :)) و برای زکاتش به تارزان غیرتی کمک کردم

پاسخ:
شما نظرکرده‌ باشین احتمالاD: اصلا توی دانشکده ما رسم انتخاب واحد راحت نداریم!

:))))))) نه من همیشه راحت انتخاب واحد می‌کنم این ترم توی سه روز ۲۱ واحد گرفتم بدون دردسر و اذیت :دی

پاسخ:
حالا چرا سه روز؟!
ما برای ۱۵ واحد توی سر و کله هم میزنیمD:

منظورم اینه که انتخاب واحدم اینجوریه که 3 روز میرم یونی 21 واحد :دی

پاسخ:
خوش به سعادتتونD:

:دی

پاسخ:
:-)

ما که عملا انتخاب واحد نداشتیم. خودبخود با برنامه‌ی قبلی، کل کلاس، از ترمی به ترم دیگر منتقل می‌شدیم! آخه اگه دلبخواهی می‌خواستیم انتخاب کنیم، برنامه‌ی کارآموزی‌ها و اینامون بهم می‌خورد. اول ترم یه برگه می‌زدن رو برد که برین اینا رو بردارین! به اندازه‌ی همه هم ظرفیت بود :))

پاسخ:
اصلش هم همینه واقعا. برای ما خودشون چارت میدن. بعد دو تا درس یه ترمی رو طبق همون چارت یه جوری دادند که تداخل داشته باشند! از اون ور ظرفیت‌های آزمایشگاه‌ها کمه! معرفی هم نمیشه برداشت! معلوم هم نیست چرا کم میدن؟!
یعنی هر ترم مسئولین مربوطه نهایت تلاششون رو می‌کنند که کسی با دل خوش انتخاب واحد نکنه:/

شاید انتخاب واحد که دوست داشتنیه زمان ما دستی بود و باید می نوشتیم اوه یادش بخیر

پاسخ:
فقط نمیدونم اون موقع که دستی بود برای تموم شدن ظرفیت‌ها چیکار میکردند؟!

یکی بگه من این پایان نامه رو چیکارش کنم :دی

پاسخ:
تمومش کنیدD:

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی