درانتظار اتفاقات خوب

به رسم محبت به نام خدا..

درانتظار اتفاقات خوب

به رسم محبت به نام خدا..

درانتظار اتفاقات خوب

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام
اتفاق در لغت به معنای حادثه وپیشامد است
و اتفاق خوب همان پیشامدی است که حالمان راخوب می کند

آدمی که منتظر است
هیچ نشانه خاصی ندارد!
فقط
باهرصدایی برمیگردد


"یک نفر
کاش همین لحظه
همین جا فی الفور
برسداز ره و
حال دل من خوب شود.."

امضا:منتظراتفاقات خوب!


در منوی بلاگ ببینید "یک صفحه نور"‌

بایگانی

برای هم بستنی باشین!

شنبه, ۲ مرداد ۱۴۰۰، ۱۲:۲۵ ب.ظ

به نام خدا


گفت می‌دونی من برات مثل پیتزام! همیشه میشه پیتزا رو دوست داشت ولی همیشه در دسترس نیست! همیشه نمیشه خوردش. فقط وقت‌هایی که حالت خوشه! ولی تو برای من مثل غذایی! همیشه بهت احتیاج دارم!
گفتم نه تو برام مثل بستنی می‌مونی که من همیشه تحت هر شرایطی دوستش دارم و با بودنش خوشحال میشم!
اما آدم غذا رو همیشه دوست نداره! درسته بهش احتیاج داره اما دلیل نمیشه حتما دوسش داشته باشی و باهاش خوش باشی!

۰۰/۰۵/۰۲
منتظر اتفاقات خوب (حورا)

نظرات  (۸)

آیس‌پک هم جوابه
پاسخ:
D: حتما همینطوره
یا مثل چایی مثلا:)
پاسخ:
دیگه بستگی داره چی رو همه جوره دوست داریم:)
😂👌
پاسخ:
:))
فقط چای قند پهلو
پاسخ:
طرفدارای چایی هم زیادن:)

۰۲ مرداد ۰۰ ، ۱۹:۱۶ مترسک هیچستانی
تا هوا هست، چرا خوراکی؟ :)
پاسخ:
خب هوا میشه حکایت همون چیزی که به هرحال بهش نیاز داریم نه این که دوسش داشته باشیم:)
فقط چایی 😍😍😍
پاسخ:
ظاهرا باید اضافه کنم که برای هم چایی هم باشینD:
اقا من پیتزارو تحت هر شرایطی دوسش دارم. برای من پیتزا بشه لطفا :))
پاسخ:
باشه:)))) اصلا کی به پیتزا نه میگه؟
تا خواب هست چرا غذا؟ :))
پاسخ:
خواب آروم؟ اخه گاهی حواب هم جواب نیست:/ غذا بیشتر دل خوش میکنه:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی