درانتظار اتفاقات خوب

به رسم محبت به نام خدا..

درانتظار اتفاقات خوب

به رسم محبت به نام خدا..

درانتظار اتفاقات خوب

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام
اتفاق در لغت به معنای حادثه وپیشامد است
و اتفاق خوب همان پیشامدی است که حالمان راخوب می کند

آدمی که منتظر است
هیچ نشانه خاصی ندارد!
فقط
باهرصدایی برمیگردد


"یک نفر
کاش همین لحظه
همین جا فی الفور
برسداز ره و
حال دل من خوب شود.."

امضا:منتظراتفاقات خوب!


در منوی بلاگ ببینید "یک صفحه نور"‌

بایگانی

۳۰ دی

شنبه, ۲ بهمن ۱۳۹۵، ۰۴:۴۷ ب.ظ

به نام خالق


۳۰ دی امسال مثل ۳۰ دی پارسال برف نبارید. به جایش هوا به قدری آلوده و پر از گرد وخاک بود که نفس های عمیقت را در نطفه خفه کند. دیروزش بیرون بودم و دنبال نشانه ای برای دل خوشی. نگاهم نشست روی برف های باقی مانده از روزها پیش در گوشه و کنار پیاده رو ها که لایه ای خاک( که البته گِل شده بود) رویشان نشسته بود!

۳۰ دی امسال مثل ۳۰ دی این چند سال حالم غریب بود. میخواستم خوشحال باشم و نبودم و اصلا نمی دانم روزهای ۳۰ دی چه مرگم می شود. به گمانم از عوارض بالارفتن سن است یا به عبارتی عامیانه تر از عوارض پیری!!

تمام روز را خانه بودم و ساعاتی را نیز تنها. سراغ همان سررسید معروف جلد قهوه ای رفتم وتمام نوشته های مربوط به ۳۰ دی اش را خواندم. شروع کردم از همان ۳۰ دی ای که برف باریده بود و خوش حال بودم، ۳۰ دی ای که امتحان فیزیک داشتم، ۳۰ دی ای که توی مسابقه داستان نویسی شرکت کرده بودم، ۳۰ دی ای که دلتنگی هایم را مشق کرده بودم و.....تا رسیدم به ۳۰ دی پارسال که برف نباریده بود، دلم شور زده بود، کمی حسادت کرده بودم و کمی، فقط کمی ترسیده بودم.

۳۰ دی امسال سعی کردم، حالم خوب باشد و درست لحظه ای که توانسته بودم، با دنیای مدادرنگی ها و کاغذهای سفید خوب باشم و به هنرمندی هایم هرچند هنرمندانه نباشد لبخند بزنم. خواندن عنوان های ستاره هایی که توی بلاگ به من چشمک می زدند ۳۰ دی را برایم تکمیل کرد!! روز شوک - وقیح نباشیم - عزای عمومی -....


*پستی با این عنوان قرار بود شب ۳۰ دی منتشر شود، اما سرنوشت طور دیگری رقم خورد!!*


کماکان منتظر اتفاقات خوب هستیم.

۹۵/۱۱/۰۲
منتظر اتفاقات خوب (حورا)

نظرات  (۷)

۰۲ بهمن ۹۵ ، ۱۷:۱۵ سِناتور تِد
وقیح نباشیم...
پاسخ:
اوهوم. پست هولدن بود.
منتظر اتفاقات خوب:)بازم خودش خوبه ها..همین انتظار امیدوار..
پاسخ:
انتظار یه حرکتی از خودم دارم، نه که فقط بشینم و منتظر بمونم!
اتفاقات خوب هم میاد...


:: خبر شوکه کننده ای بود...غم انگیز بود..مصیبت بود...دردناک بود...آه...
پاسخ:
منتظرشیم.

:((
واقعا هم روز شوک بود...
 آدم می مونه چی بگه :"(
پاسخ:
:((
خدارحمتشون کنه...:((
چه جالبه که مینویسید سی دی ها رو!
پاسخ:
خیلی از روزها رو مینویسم. سی دی هارو سعی میکنم حتما بنویسم.
میتونم بپرسم ویژگی 30 دی چیه؟ تولدتونه؟
پاسخ:
بله درسته.
30 دی تولد بوده اتفاق خوب جان؟؟؟ تولدت مبارک عزیزم
تو یه همچین 30 دی ای هنوز هم می تونیم منتظر اتفاق خوب باشیم :)
شاد و تندرست باشی
پاسخ:
ممنون رها خانمی.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی