درانتظار اتفاقات خوب

به رسم محبت به نام خدا..

درانتظار اتفاقات خوب

به رسم محبت به نام خدا..

درانتظار اتفاقات خوب

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام
اتفاق در لغت به معنای حادثه وپیشامد است
و اتفاق خوب همان پیشامدی است که حالمان راخوب می کند

آدمی که منتظر است
هیچ نشانه خاصی ندارد!
فقط
باهرصدایی برمیگردد


"یک نفر
کاش همین لحظه
همین جا فی الفور
برسداز ره و
حال دل من خوب شود.."

امضا:منتظراتفاقات خوب!


در منوی بلاگ ببینید "یک صفحه نور"‌

بایگانی

به نام خدای جان

سخن اول: سلام!

سخن دوم: دلتنگ بیان بودم!

سخن سوم: تا یه جایی میشه بدون اینترنت دووم آورد!

سخن چهارم: گفتم که دلتنگ بودم!

سخن پنجم: خیلی خوش گذشت!!

سخن ششم: چند روزی هست از سفر برگشتیم ولی سر سیستم خلوت نمیشد که من بیام اینجا!

سخن هفتم: با عرض معذرت بابت تاخیر در جواب دادن نظرات متن قبلی!

سخن هشتم: تابستون خوبی بسازید.


*من خنده زنم بر دل، دل خنده زند برمن

اینجاست که می خندد، دیوانه به دیوانه*



۹۶/۰۴/۲۴
منتظر اتفاقات خوب (حورا)

نظرات  (۲۱)

۲۴ تیر ۹۶ ، ۱۴:۲۵ آرزو ﴿ッ﴾
رسیدن به‌خیـر :)
چه عکس قشنگی :)
پاسخ:
سلامت باشی!:)
من اینجا پشت دوربین؛ غصه دار بودم که چرا داریم برمیگردیم!:(
۲۴ تیر ۹۶ ، ۱۴:۳۴ دچـــــ ـــــار
ساوه آوه ؟ :) خوش گذشت؟
پاسخ:
ساوه آوه؟!! یعنی چی؟!
خیلیییی جای همه خالی:)
خوش برگشتی حورا جان. :)
عکس رو بسی دوس می دارم :)
پاسخ:
خوش باشی حواجان!
:)
به به، به ایران خوش اومدی عزیزم:)

پاسخ:
من تا حالا پامو از ایران بیرون نگذاشتم:))
سفر داخلی بود عزیزم^_^
چه برایمان آورده ای حورا؟؟؟ :))))))
پاسخ:
کلی خاطره خوب:))))
سلام
رسیدن بخیر
موفق باشین
پاسخ:
سلام 
ممنون.

۲۴ تیر ۹۶ ، ۱۴:۵۱ ستاره جان
سلام دختر :) :*
پاسخ:
سلام ستاره:)
سلام 
رسیدن بخیر:)
عجب عنوانی:))
پاسخ:
سلام
ممنون!
بله:))
۲۴ تیر ۹۶ ، ۱۵:۵۵ محبوبه شب
رسیدن بخیر
چه برایمان آورده ای حورا؟! : ))))))
پاسخ:
سلامت باشی.
من با خودم فقط خاطره آوردم!! به درد شما میخوره؟!:)))
۲۴ تیر ۹۶ ، ۱۶:۱۹ هانی هستم
خوش برگشتی :)
پاسخ:
سلامت باشید:)
رسیییییییییدن بخیر :))
حورا اومده !
چی چی اورده؟
خب چب اوردی حورا بدو بدو تحویل بده سوغاتیامون رو عجله دارم بدووووووو 
خخخخ :))
پاسخ:
ممنون.
:)))چه خبره؟!!!
سوغاتی؟! اون دیگه چیه؟*_^

به شوخی گفتم عزیزم ما یکی بیرون شهر بره و بیاد هم بهش میگیم به ایران خوش اومدی:)))
پاسخ:
خخخخ بازم ممنون:)
۲۴ تیر ۹۶ ، ۱۹:۰۶ بهارنارنج :)
رسیدن به خیر:)
چه عکس زیبایی:)
پاسخ:
سلامت باشی.
بله:)
رسیدن بخیر :)
پاسخ:
ممنون:)
۲۴ تیر ۹۶ ، ۲۱:۳۱ פـریـر بانو
به به! به سلامتی. رسیدن به خیر عزیزم :***

کل پست یه طرف اون تیکه آخر عنوان یه طرف.
چه برایمان آورده ای حورا؟ :)))
پاسخ:
سلامت باشی حریربانو:)
نچ نچ چه همه سوغاتی دوست هستن!!:)))
یعنی کامنت من چی شد؟؟ نیومد؟؟ :|
پاسخ:
o_0
یعنی چی شده؟! نیومده!! 
۲۵ تیر ۹۶ ، ۰۷:۲۴ محمود بنائی
همیشه به سفر باشین، همیشه بخندین. 
 روی ابرها بودن هم عالمی داره! 
پاسخ:
ممنون. ان شاالله برای همه.
خیلی خوبه!
۲۵ تیر ۹۶ ، ۱۳:۰۸ شرف الدین
ما که نمیدونیم کجا بودید و شما هم که لو نمیدید! ولی احتمالا باید بگیم زیارت قبول :)

در هر صورت رسیدن بخیر
پاسخ:
شما خیلی باهوشید:) ممنون.
سلامت باشید.
خوش اومدی :) 
پاسخ:
ممنون:)
۲۷ تیر ۹۶ ، ۲۱:۳۰ 🍁 غزاله زند
خوش برگشتی عزیزجان :) 
عکس چقدر نرمه! 😍
پاسخ:
سلامت باشی غزاله جان:)
از اوناست که آدم دلش میخواد بگیره دستش!!
۳۱ تیر ۹۶ ، ۲۰:۰۳ •✿ آرورا ✿•
سلام حورابانوی عزیز :) خوش برگشتید
پاسخ:
سلام دوست عزیز. سلامت باشی:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی